林欣彤失聲拒咪嘴


林欣彤( Mag)噚日喺尖沙嘴搞新碟發佈會,樂易玲帶埋四位巨聲胡鴻鈞、馮允謙、吳業坤以及 Mag嘅緋聞男友羅孝勇撐場,四位巨聲大唱 Mag嘅新歌《我愛你》,到 Mag笑逐顏開。 Mag話早排去南京接受針灸治療,情況有好轉。佢話家多數留喺屋企休息,收到好多朋友鼓勵,咁羅孝勇有有份先? Mag笑笑口咁話:「個個都係,好多人都傳短訊問候我。」 Mag話下月4號有份演出新城音樂會,佢話一定唔會咪嘴。

林欣彤見羅孝勇笑晒

歌手林欣彤(Mag)昨日為新碟舉行發布會,受聲帶問題困擾的她聲音仍然柔弱,但一見好友胡鴻鈞、馮允謙、吳業坤及其緋聞男友羅孝勇現身打氣及合唱時即笑逐顏開!Mag表示先前到南京完成針灸治療後情況已好轉,現於香港亦有看醫生。問到其心情會否因此感沮喪?她說:「唔開心實有,但好多好錫我嘅朋友。(羅孝勇最錫你?)全部都係。(佢有冇煲湯畀你?)媽咪有,佢冇。」



林欣彤見緋聞男友羅孝勇(右)現身打氣即笑逐顏開。

Mag並說現時多留於家中休息,減少說話。提到她下月與容祖兒等舉行音樂會,Mag表示雖不知屆時能否痊愈,但明言不會咪嘴。


林欣彤與高層吳雨及樂易玲舉杯。

 林欣彤受「勇」護 新碟發布會玩合唱

「小巨肺」林欣彤昨日出席新碟發布會,仍受聲帶問題困擾的她聲音依然柔弱,當她見到緋聞男友羅孝勇現身打氣時,即刻笑到見牙唔見眼!

林欣彤(Mag)昨日出席新碟發布會,唱片公司高層吳雨及無綫高層樂易玲撐場,師兄、師姐包括古巨基及鍾舒漫等錄製祝賀短片。Mag的「巨聲幫」好友胡鴻鈞、馮允謙、吳業坤及其緋聞男友羅孝勇,更齊齊現身為她打氣,並合唱她的新歌《我愛你》,為Mag炮製驚喜,令原本沒甚表情的Mag笑到見牙唔見眼!

南京針灸有好轉

早前因聲帶疲累而失聲的Mag,受訪時聲音依然柔弱,她指早前到南京接受針灸治療後,情況已好轉:「短期內唔使再上去,依家喺香港有睇醫生,醫生話冇生繭,但個人要放鬆。」問到可會因聲帶問題而感沮喪?她說:「唔開心實有,但見到好多好錫我嘅朋友。」至於最錫她的是否羅孝勇?她甜笑說:「全部都係!(佢買幾多隻碟?)唔知,佢自己決定。(佢有冇煲湯畀你?)媽咪有,佢冇!」

Mag稱現時多留在家中休息及練歌。提到下月與容祖兒等舉行音樂會,屆時會否唱少一點?她稱交由公司安排,但一定不會咪嘴,而其公司表示Mag仍會繼續停工休息。

音樂組

林欣彤提起緋聞男友羅孝勇,一副Sweet樣!

羅孝勇(右)唱《我愛你》,林欣彤笑到見牙唔見眼!

新碟發布會獲高層吳雨(左)及樂易玲(右)力撐,林欣彤夠晒Face!

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()