狂做嘉賓
雖然話暫別香港樂壇,但為怕香港 fans遺忘,側田都密密擔任好友的演唱會嘉賓求曝光,本月曹格的演唱會,兩兄弟更在台上攬頭攬頸。《蘋果日報》圖片

跟大佬

北京食穀種 側田簽番 Paco搏翻生

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

2年前,側田宣布將移居北京,打算暫別香港樂壇到內地發展,同時離開伯樂 Paco( 黄柏高)的金牌大風;之後因千關係,側田曾簽約東亞 2年,可惜聲勢不再,索性執包袱到北京「告別」香港樂壇。
不過最近側田又再度活躍,趁住 Paco開新公司,唱片、電影又有路數,加上側田是 Paco一手捧紅,在上月, Paco專程飛到北京為側田慶祝生日,同時游說側田加盟旗下新唱片 label。據知,去年已向韓籍女友求婚的側田,為求生計,已決定重返香港發展,食粥食飯靠晒 Paco!

多次爆出負面新聞、現年 36歲的側田,去年 1月開完 2場紅館演唱會後,意興闌珊離開香港,與拍拖 2年多的韓籍女友定居北京,可惜國內音樂人太多,要搵食絕對不容易,已有一年多未有新歌的側田,除了靠登台、巡迴騷賺錢外,收入掹掹緊。

恩師照住


今年 7月, Paco飛到北京為側田慶祝 36歲生日,成功游說側田加盟;而本月,側田亦開始為新碟進行錄音,不少老友於微博轉發力撐。







返港撈


據側田身邊人透露︰「去到北京頭幾個月,阿田都雄心壯志,不過始終佢喺國內知名度有限,好少人搵佢造歌,反而香港歌手仲有搵佢,好似 Twins搵佢作咗首〈大過天〉,阿田知道香港始終係佢基地,加上喺北京都差唔多使晒啲積蓄,惟有返香港再搏過搵錢啦!」


國內發展麻麻,側田只好靠朋友, 7月為衞蘭演唱會擔任音樂總監,賺吓外快。


’11喊住告別
去年 1月告別演唱會,側田喊住攬實 Paco,之後兩人一直保持聯絡,準備東山再起。《蘋果日報》圖片

新 label一哥


07、 08年,是側田事業的高峰期,單單是演唱會已有 20多個,而且千嬅、基仔又不斷搵側田造歌,估計年賺千萬。「就算唔係咁多負面新聞,當年 Paco離開金牌,側田都會走,當時有人叫佢去北京試吓,但係估唔到咁難撈。千嬅叫佢簽東亞,但連新歌都冇一首,而且 Paco一直都想東山再起,今年亦會搞唱片部,等埋 Fiona(薛凱琪)就可以一齊公布。」
除了側田,已經滿約金牌大風的 RubberBand, Paco亦開始接觸,而且 RubberBand是由雷頌德帶入行, Paco當然想一家親;另外,去年離開金牌大風的方力申,亦會跟隨 Paco歸隊。

愛將歸位


98年, Paco成立金牌經理人有限公司,直至 02年, Paco離開正東唱片擴大金牌娛樂,成功捧紅古巨基,黃金時期旗下歌手還有楊千嬅、鄭中基、梁漢文、方力申和 Cookies等。
今年 1月, Paco正式回復自由身,於新公司太陽娛樂文化東山再起,並擔任 Neway唱片顧問一職。據知 Paco將於年底開設唱片部,兩間公司旗下歌手,不比金牌年代少,而且 Paco正力邀幾位愛將回巢,包括 RubberBand、方力申,就連當年金牌的員工,亦陸續重返 Neway和太陽娛樂。

Stephy再出碟小方跟隊


《壹週刊》圖片

Stephy已簽國內經理人,但仍會計劃出廣東唱片, Paco開唱片部, Stephy大有可能加盟;而未有着落的方力申,亦再次跟隨 Paco打江山。

力捧陳僖儀




Paco將為新人陳僖儀在年尾頒獎禮發功搶獎,為新公司省靚招牌。

薛凱琪加盟




Paco力邀 Fiona加盟,除了電影,唱片亦是 Fiona考慮的因素,新公司開設唱片部,令 Fiona加盟的機會大增。

RubberBand過檔


《蘋果日報》圖片

RubberBand遲遲未跟金牌大風續約,據知大有機會因雷頌德的關係而簽約 Paco。

開曲婉婷 live




Paco愈來愈多搞作,下月為網路人氣歌手曲婉婷在港開騷,門票已爆晒,又賺一筆。

側田韓籍女友唔肯嫁


10年,側田公開有韓籍女友,但其身份一直神秘,據知韓妹叫 Lina,去年由平面模特兒轉型做演員,更簽約陶喆做經理人,現主力在北京拍劇。當日側田到北京發展,已跟身邊朋友透露希望跟 Lina結婚,而且不介意跟女友定居韓國。據知,側田於去年已向 Lina求婚,可惜 Lina希望在娛樂圈發展而一直拖字訣,遲遲唔肯嫁。 𠵱家兩人仲分隔兩地,唔知 keep唔 keep到呢?


側田想成家立室,可惜女友遲遲唔肯嫁,側田重回香港發展,遲吓仲要分隔兩地,側田真係要諗計維繫喎!《壹週刊》圖片


轉型做演員的韓模 Lina,為拍劇學國語,亦開設微博,不時上載靚相。

採訪、撰文、攝影︰娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()