苟芸慧喺劇內同杏兒爭鄭嘉穎,喺劇外又搶咗杏兒風頭,身為視后嘅杏兒條氣又點會順呀?所以即使苟芸慧企埋佢身邊,佢都係眼 矋 矋,同對方冇偈傾。小心苟姑娘遲早企埋你個中間位呀!

FBI

冇仔杏兒明藐新姣精

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

要數呢期喺 TVB最人氣急升的花旦,一定係近期緋聞不絕嘅 TVB「新姣精」苟芸慧,簡直係男藝員見到佢都要避開吓,事關邊個行近啲,都會同佢傳緋聞,搞到苟姑娘大呼寃枉。


視后不時用個背脊「得」住苟姑娘。

上週五( 24日),《怒火街頭 2》喺深水埗有宣傳活動,身為女主角嘅胡杏兒當然有到場,不過眼見劇裏劇外都俾苟芸慧搶盡風頭,出名難頂嘅杏兒又點會由得佢威晒?杏兒幾乎冇同苟姑娘講過一句嘢。而苟姑娘就同 FBI講佢已經買咗機票等佢媽咪由加拿大嚟香港探佢。有媽咪 𥄫實,苟姑娘嘅緋聞應該可以停一停喇啩?

蛋撻新鮮出爐




苟姑娘唔怕熱,即時攞出去派街坊,咁親民,抵你成為宅男女神吖!




呢排咁多緋聞,就連同謝天華拍劇嘅探班相,都被屈成「車震」,苟姑娘終忍唔住含寃爆喊。唉,鬼叫你紅咩?

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()