(網上圖片)

FBI

李晨娶硬張馨予

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

FBI同好多香港人一樣,過慣情人節、聖誕節,七夕?唔興囉。不過多得微博同面書流行,俾強國同台灣同胞薰陶得多,先至知,原來人 哋 啲情人喺七夕,示愛求婚宣示主權,個個都鍾意揀呢日。

上星期四( 23日),農曆七月七日,微博雙雙對對晒恩愛,竟然俾 FBI見到上個月至單方面宣布飛甩吳卓羲 嘅張馨予,晒完大大紮紅玫瑰,再轉發內地小生李晨 嘅示愛微博,正式公開同新歡 嘅戀情。係 嘅,吳卓羲一腳踏幾船,花心唔抵幫,不過個新歡咁大段示愛微博,把口 𠺘過油喎。一齊冇耐,就玩山盟海誓:「今後,天涯海角,有我相伴!」李晨最近接受訪問,仲話兩個人相處關鍵在於要確定在一起是否有結果,如果唔了解就唔好浪費時間,即係話佢認定張馨予做老婆喎。


上月中至話同吳卓羲分手,隔一個月馨予已經興奮晒新歡紅玫瑰,復原進度都算快。


七夕正日十一點,李晨點名張馨予發出示愛微博, 冧爆張馨予即時轉發,傳足個多月緋聞 嘅二人正式公開戀情。


睇你幾時散!(設計對白)

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()