上週四( 23日)是中國情人節(即七夕),好多人都雙雙對對,不過「模 Art」 Janice Man就話自己一啲都唔快樂喎!

Web Spy

Janice Man扮情傷?

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

同肥仔男友李冠峰分手後,一直未有着落 嘅 JM,早前被人影到陪前度同屋企人飲茶行街,但 JM極力否認翻撻,態度堅決。到咗上星期四七夕節當日, JM忍唔住同全世界唱反調,分別喺微博同 instagram宣洩不快,講明「七夕節快樂!但這個七夕節我不快樂。」、「難過的七夕。」

其實早喺 4月時, JM已經好感觸,忽然喺微博話「你相信能夠用真誠默默等待,打動一個人嗎?還是換來只可能令自己更失望、更心傷。」 JM成鬼日喺網度講到自己冇仔陪冇拖拍咁,其實言行要一致先好,最怕轉個頭又俾人影到同肥仔峰一齊啫!






去年 4月, JM和男友李冠峰仲打得火熱,今年七夕伊人要獨憔悴喇,呢 pair都可算係 N次離合情侶!


在時裝展遇上就快做霍太嘅郭晶晶, JM都忍唔住要同佢合照,睇落 2人又有幾分相似。



arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()