英牌 Lalalove London ruffles手袖連身裙

驗衣官

心中潮 icon

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

我覺得阿公(蘇永康)着衫好有佢風格,就算一味戴眼鏡,有人覺得好 old school,但佢依然配襯到個人氣質。仲有佢對時裝好執着,我睇佢寫時裝,佢對一粒鈕、一條拉鏈嘅 details位都會留意到。

謝安琪 蘇永康好執着




美籍設計師 Nicole Richie設計的 House of Harlow 1960金屬頸鏈


Steve Madden窩釘閃石 wedge ankle boots



陳偉霆 梁朝偉白 tee型


梁朝偉唔使點打扮,唔花巧嘅簡約穿衣風格,已經好有氣質,好似就咁一件白 tee加埋個 cool look樣,好煞食。


黑色綢衫和黑色牛仔褲 from I.T
Rick Owens拉鏈短 boots


本地品牌 House of Chapel黑色粗皮手帶



梁漢文 吳君如女人味


君如雖然做咗人太太,但佢每次出席場合,着衫都恰到好處,又有心思配搭,多年嚟短髮清爽造型配 feminine打扮,愈來愈有女人味!


COMME des GARCONS白色長恤衫


ANN DEMEULEMEESTER白色短 boots



鍾嘉欣 陳慧琳高貴潮媽


Kelly骨架高大,而我本身都高高哋,所以會特別留意佢。我覺得 Kelly雖然係媽咪級,但着衫都好貼潮流,又高貴,每次都 carry得好靚。


H&M秋冬系列(未發售)頸鏈、深綠色縐布連身裙及黑色尖頭鞋








Ricky Kwok(郭慶彬)
入行 8年星級形象指導,曾與袁詠儀、 Twins、樂基兒、熊黛林等合作。上年 7月獲 Chanel、 Valentino、 MMM和 Givenchy等邀請出席巴黎睇 11年 F/W Haute Couture。在銅鑼灣開設時裝店 LAYETTE,專售英國及日本潮牌。近年憑敏銳時裝觸覺及狠辣批評,被各大報章雜誌邀請做判官撰寫獨到衫評。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()