菲律賓人質事件兩周年,大哥謝志堅和弟弟謝志恒到政府總部會見保安局長黎棟國,在門外拉起橫額表示訴求,而黎局長稱會安排專員協助家屬申訴。

搜尋氣

菲慘劇二周年 喊完繼續生活

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

兩年前菲律賓人質事件,首位遇害的 31歲香港領隊謝廷駿( Masa)英勇殉職,慘劇拆散一家五口三個好兄弟。上週四( 8月 23日)慘劇兩周年,其兄謝志堅仍努力為 Masa的死討回公道。弟弟枉死,卻令他一家學會堅守原則,積極做人。


人質事件兩周年,不少網友在 facebook留言悼念謝廷駿,及支持謝家向菲政府追討。

我相信世界係有公義 嘅!呢兩年追討 嘅過程中認識好多人,傳媒啦、有關機構啦,發現好多熱血 嘅人,鼓勵我 哋繼續追求公義 嘅決心。
以前我好多 嘢好易放棄,家學識 咗堅守原則,堅持係好重要 嘅!事發一個月我去咗珠穆朗瑪峰,我唔想集中負面嘅思想,係好傷心,但喊完要繼續積極生活。

曾有一段時間我 哋三兄弟唔太 close,十幾歲就大家搬出去住,近呢幾年至玩番,去吓卡拉 OK、食吓飯咁。但呢件慘劇之後,令成個家庭都融洽 咗,關係密切 咗。仲記得當年 Masa本來應承 咗返屋企飲湯,估唔到突然就走 咗,我唔會畀佢就咁白白死 咗,一定要討回公道 嘅!
出事 嗰年 Masa剛剛搬返去同阿媽住,出事後媽咪改變 咗好多,用好有希望同積極 嘅態度生活,佢退 咗休,但堅持每星期去聯合醫院做義工,幫助糖尿病患者,因為佢自己都有糖尿病,佢希望好似細佬咁幫其他人。媽咪亦參加好多慈善活動、成日去旅行,好充實!雖然呢段日子係好傷感,但充實 嘅生活令佢心情好 咗好多。


遇害領隊謝廷駿
謝廷駿生前說過,帶團去菲律賓好過去泰國,卻不幸在馬尼拉殉職。《壹週刊》圖片


謝廷駿媽媽李美珍痛失愛兒,經過兩年終走出陰霾,做義工積極面對人生。《蘋果日報》圖片

撰文:何志衡
攝影:林迅景

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()