FACEweekly

罪不該萬死 卓韻芝

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

上年開騷教溝仔變「泡」女、今年繼續出書變才女,潮女卓韻芝來臨 10月開人生第 2個騷《卓韻芝罪該萬死 One Night Stand》,指明不談政治,化身性女棟篤笑大談個人性經驗,仲拉埋阿婆落水,實行挑戰大家禁忌,用心良苦,只想 2粒鐘內令你笑能死,仲要去老蘭派傳單,教人正確夜蒲心態。咁都有罪?當庭釋放啦!

《卓韻芝罪該萬死 One Night Stand》


日期: 2012年 10月 11-12日
時間:晚上 8時 15分
地點:灣仔伊利沙伯體育館
票價:$380/$280( 8月 31日起於城市電腦售票網公開發售)

唔講政治爆床事


海報設計由最近為海港城多啦 A夢策展的 ALLRIGHTSRESERVED設計,造型則由潮攝 Wing Shya長期拍檔 Sean K.負責。原來出拳隻手係拍攝當日剛巧經過攝影棚的《低俗喜劇》導演彭浩翔。

上年尾首演棟篤笑《死去活來 One Night Stand》,及後繼續加場,反應咁好,今年梗係食住上,「上次講'11去英國倫敦 Goldsmith大學(藝術家 Damien Hirst都喺度畢業)讀美術時,一些溝仔奇聞,今次個騷,會講好多 sex。」阿芝預告會講自己最糟糕床事,又會教高登仔點追女,嘩,咁就 18禁喇喎!「吓,家吓 18歲以下都好多床事啦!」有嗰句講嗰句,完全唔理犯禁,「就係要挑戰大家底線,個騷先叫《罪該萬死》。」唯一不談是政治,「唔講國民教育,因為唔係我強項,要聽就搵黃子華。我只係想觀眾買飛入嚟 Alice in Wonderland咁,忘記工作、生活壓力,輕鬆 2粒鐘。」又係,日日梁振英又陳茂波,聽得多都怕。

阿婆大戰鬼仔


拍攝《今日阿婆金句》封面,阿芝就話過阿婆百厭到學在場人士講英文粗口,不過第二日又唔記得,勁可愛。

早前書展阿芝親撰《今日阿婆金句》,將過往與婆婆生活點滴與眾同樂,大玩親情。今年棟篤笑亦不例外,繼續講阿婆,問阿婆性事咁爆?「係呀,佢即刻話:『啋,我得一個男朋友,就係我老公,邊有咁多性事?』笑到我標眼水。」唔講性,就講阿婆點同阿芝的鬼仔鬼妹朋友相處,雞同鴨講好搞笑,「自從上年讀完書回港,就同婆婆住,我哋性格好極端,我好執着,佢就好冇所謂,但佢教曉做人最緊要笑、最緊要寬容,就乜事都解決到。」筆者睇過《今日阿婆金句》,當中講阿芝因為趕書而忽略了婆婆,猶如各打工仔日趕夜趕卻冇時間理會家人,勁有共鳴,難怪此書不消一個月即賣去萬多本,上星期在商務印書館暢銷榜更是第 3位。

派傳單教夜蒲




早前不是被報紙偷拍到在蘭桂坊法國仔、就是去海灘歎韓仔,阿芝認真識食,夜蒲心得唔問唔得,「反而我好怕人去蒲就鑿住『我要溝仔/溝女』喺額頭!放工去蒲就係紓緩壓力,但仲要着到低一低胸,說話又要小心唔暴露自己短處,試問點會開心?去蒲係為社交,唔係性交!」咁蹺,上星期上畫的《喜愛夜蒲 2》,阿芝就係飾演做見過最多蒲場風浪的 club老闆,「我角色係教人要蒲得正面,對手都有韓仔,不過係洪天明!」講到成個社工咁,上星期三十幾度更親去蘭桂坊派傳單,「宣傳正確蒲心態,順便宣傳埋棟篤笑。」唔,咁好有可能下次報紙會影到阿芝喺蘭桂坊同仔仔正正經經睇書,唔係啜嘴仔喇。

撰文:陳家豪
攝影:黎韋邦
化妝: MickyChoy@Suchagood...
髮型: Ziggie@SalonLaMod
服裝: 3.1PhillipLim
場地提供: SalonLaMod

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()