Geek友講場

好玩創意影  Post相更多 like

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

無數人日日貼相上 facebook同微博博人 like,之不過如果影到好似閃咭咁張張構圖一樣,或者只用 Instagram求其加個 effect,實在好難脫穎而出,令朋友留下深刻印象。想多幾個讚的話,真係需要玩 啲新鮮創意相片,自己諗唔到,都不妨去外國網發掘借鏡一吓。雖然仆街、飄浮之類 嘅影法已經 out咗,但攝影世界不停進步,近排又有相中相、自轉相、隱身相等乘勢興起,快 啲拎起相機啦!

互動片段

學影自轉相


朋友無限 loop 相中相中相


呢期最 hit影相玩法,莫過於吸引到多國傳媒報道 嘅相中相。一班朋友齊齊 喺芒前開出上手影落 嘅相,再 喺芒旁邊直豎拇指再影成相中相,之後繼續傳畀下手。影法好簡單,但勝在將 fb套 like文化 喺現實中實現,加上有一大班 friend參與,比一個人影相等人讚好玩得多。家好多人 fb閒閒 哋都有幾百個 friend,若有人想玩大 啲,打破原相 55層紀錄,其實唔難,無限 loop落去都得,世界大同啊!

拍攝 step




影第一張相時唔會有上手相片,所以個芒隨便開一張大頭相就得,反正影幾層之後都唔會再見到第一張個芒入面係乜相。




影第二張相時,就 喺芒度開番第一張豹紋 model嘅 like相,如此類推。呢張相好難自拍,返工期間影的話,搵同事影完再幫人影就得啦!

影靚 啲 tips




呢種相最好係人清畫面又清,但若然用手機或 DC仔影,好易影到人清但芒爆。想影得靚唔可以懶,最好出齊腳架同閃燈,校細光圈再校慢快門,咁閃燈光可影清個人 嘅同時,畫面光度又會 啱 啱好。

原創拆解




呢輯 hit爆 嘅相中相,係源自美國俄亥俄州一位仁兄。佢本來只係無心插柳咁自己 like一張女性朋友相,影低呢個畫面後先忽發奇想,叫朋友齊齊影相中相,最後有 55個 friend參與,佢仲將呢 55張相製成短片,同原相一齊放上網公諸於世,博到好多個讚!
網址: http://imgur.com/a/nZVQ3

一人玩 key相




若你唔想叫幾十個朋友一齊影咁勞師動眾,好似呢張 BB相咁,影完一張再用《 Photoshop》 key入相架空位都得。不過咁玩只有畫面效果,冇朋友參與 嘅樂趣。

詭異日本自轉風


變成動態圖片 gif檔, model手上 嘅兔公仔會不停轉,加上深沉背景,詭異味十足。

影相要跟潮流、應時節,自問自己夠大膽,為趕潮流唔怕農曆七月去影邪邪哋型相的話,不如學呢位少女玩一系列自轉相,走去後巷、深山取景,然後製作出畫面上只得一個蘋果、或者少女 喺到不停轉轉轉 嘅動態 gif圖片,營造詭異效果。其實簡簡單單影 5張相就已經夠,夜半 喺屏幕前睇住呢輯自轉少女相,十足睇日本恐怖片令人毛骨悚然!

拍攝 step




揀好場景,就落腳架令畫面定住。而 model企好位置後,為確保自轉時唔會走錯位,可以 喺地面貼張膠紙做記號。




影好一張,就叫 model稍為轉少少,攝影師亦要睇實畫面,避免走位。如果要影公仔轉而唔係人轉,就最好有人幫手轉公仔,唔好令 model個身郁 咗!




影好最少 5張自轉圖就可以用軟件組合成 gif,由免費嘅《 Microsoft GIF Animator》、到專業嘅《 Flash Professional》都可以。

靠 app影自轉 唔使拎腳架


家個個愛用手機影相多過單反,想玩自轉相又嫌拎腳架麻煩,原來一個 app都可以搞掂。呢個叫 Kinotopic嘅 iPhone App,可以 喺你拍完一段 3秒短片後,圈番想有動態效果 嘅部分,就能夠營造到自轉相 嘅背景靜止,然後得 model不停自轉 嘅效果,連腳架都唔使,正!


Kinotopic• iOS Free


拍 3秒短片, model學日本少女咁自轉一周。


幾手震都唔緊要,因為可以用畫筆填滿番想有動態效果 嘅部分,其他位置自動變成靜止畫面。


完成

影公仔轉 tips




Stop motion大師 Ben:取景最緊要
自轉少女拍攝手法同 stop motion相近,所以搵 嚟 stop motion短片《不是 Toy Story》 嘅作者阿 Ben,講吓拍自轉少女相 嘅 tips。佢話:「相片氣氛好有日本鬼片陰森感,睇得出拍攝者專揀無人地方取景,避免背景出現『變數』,突然走個人入 嚟,搞到冇晒氣氛。就算走入深山都要留意唔好揀大風日子拍攝,因為背景樹葉郁來郁去,合成做 gif時,背景一有動感,就已經唔係 嗰種感覺。」

原創拆解


由一班日本藝術家發起,名為「 rrrrrrrroll」 嘅一系列自轉少女影法,由 blog、 twitter及 facebook開始傳出去,短短一個月,已經有幾千人 follow。而且呢班藝術家仲 喺 blog度講明每個星期都會有兩幅新作發表,分分鐘 hit過鬼佬發起 嘅相中相。
網址: http://rrrrrrrroll.tumblr.com





自然系攝影 隱身其中




詭異風未必人人 buy,喜歡自然先 啱你胃口,亦有隱身相你影,呢系列講求被拍攝者衣 着同環境融合,美感度高,搶 like必學!睇落夠晒靚,不過香港冇乜大自然景,周圍都係高樓大廈,唔想長途跋涉去郊野,可以學《 Face》咁,用線條簡單 嘅籃球場取景。只要衣 着顏色揀得 啱,一樣可以成功隱身。

拍攝 step




搵到線條簡單 嘅背景就影定張相,再去時裝店搵衫,千祈唔好買幾十隻唔同深淺度 嘅綠色衫去到先襯!




到影 嘅時候要慢慢同 model試合適位置,但求度準個線條分間位,影出 嚟就會似。

原創拆解


原創者係來自芬蘭 嘅攝影師 Wilma Hurskainen,佢喜歡拍攝 model着住同環境相似 嘅顏色同質感,但又冇刻意造出隱形效果,感覺好似同自然融合。雖然佢只 post兩張作品,但呢種影法就已經風靡全球!
網址: http://www.wilmahurskainen.com






失敗跟風作
呢種融合自然 concept嘅影法一呼百應,由日本到歐美都有模仿作品,不過好似呢張叫 model屈 喺花圃下面 嘅影法,就搞笑多過美感。

Sarona@Sarona studio:高階玩法加質感


經常於電影擔任服裝指導 嘅 Sarona,佢話影呢類融合自然 嘅相,最好揀鬆身剪裁服裝,好似長裙、闊衫等,避免 着 leggings呢類突出線條 嘅衣物。再高階少少,就能夠學足原創相連衫上都加入質感, Sarona教路:「去日本百貨公司好易就買到畫上衣服 嘅顏料,想營造沙石效果,就可以買海綿,好似扱印仔咁印上衫度。想扮樹木質感,就買個薯仔,切開之後印印印,好簡單!」




用海綿 喺衫上印印印,就能輕易造出沙石質感。

考你創意 全民借雲


講到自然,早排香港出現雙彩虹,搞到 facebook出現唔少天空相。加上呢期成日打風,難得見到藍天白雲,又令到一班手痕友發揮創意,借位影出唔少得意白雲相。其實呢股影雲風氣 喺外國都出現 咗一段時間,不妨參考外國作品,再發揮你 嘅創意。最正係影呢類相唔需要好高技巧,只要有創意,見到得意雲,識借位就得!









影靚 啲 tips




前後差距
借位相幾乎人人都識影,但好易忽略影住光猛大白天,會令前方景物變暗 嘅問題,臨 post上 facebook前,記得執執先。




小心失手
雖然呢位外國人搵泥耙做道具咁有心,不過隻毛手真係嚇親人,所以盡量搵簡潔 嘅 model、服裝同道具。

難度最高 新舊相合併




講到難度最高,必數呢種將新舊相合併而成 嘅影法。影法本身好簡單,只要拍出景物 嘅今昔對比就得。反而係搵題材先最考功夫,最理想 嘅例子,就好似呢張用原子彈爆發對比後來種上樹木 嘅相片。




用人玩新舊相合併,可以好似外國人咁玩呢種穿梭時空 嘅合併相都夠特別。不過撞正筆者童年影 嗰個海濱公園,家陣變 咗做豪宅,夾埋一齊就怪到不行!

歷代創意相 有發揮就唔 out


每種創意相都係一種潮流,盲目跟風去影,熱潮過後就會 out。但若然再注入新創意,影得夠態度, out咗都會再潮番。睇吓呢 5種 hit過嘅相仲有冇空間畀大家發揮?




借位相歷久不衰
發源地:全球
興起年份:千禧年代初
流行度:★★★★★(最高 5★)
呢種靠視錯去令巨大景物變細或者前後景重疊 嘅借位相,直到家都未 out過!全因構圖得意之餘,人人都可以諗出屬於自己 嘅影法。




飄浮少女停下來
發源地:日本
興起年份: 2011
流行度:★★★★★
飄浮潮流由日本少女 Natsumi Hayashi喺上年初帶起,但紅遍亞洲後,佢就冇再 喺 blog同 fb發表新作。不過呢種影法已深入民心,至今仍有好多人影緊,尤其去旅行時。




扮死屍大吉利是
發源地:韓國
興起年份: 2004
流行度:★★
8年前韓國曾興過扮死屍影相,或者太過重口味,呢種相 hit過一輪就無以為繼。




仆街少女繼續仆
發源地:台灣
興起年份: 2011
流行度:★★★★
同飄浮少女同期兩個台灣仆街少女,仍然熱衷 喺 fb貼仆街相,而且仲同好多文化音樂活動玩埋 crossover,早排更仆到 嚟香港添。不過由於影法實在唔方便,上年熱潮過後,香港就冇人再仆!




蒸發相曇花一現
發源地:美國
興起年份: 2011
流行度:★★★
上年美國仲有班人玩呢種人間蒸發相,將衫褲鞋襪完完整整咁砌到成個人形,睇落好似人體失蹤咁。但由於再發揮 嘅空間有限, hit過一輪就少人再影。

相中相一齊玩


《 FACE》 Gadget版監修人 903 DJ Donald

上年我同其他 903 DJ都影過唔少飄浮相,估唔到今年又有新影法。個人喜愛相中相,因為可以集體創作,而且一張相能好似接龍咁駁落去,有趣!就算大家 嚟自不同地方都可以一齊玩!正!自轉相都幾得意,不過我懶,唔想成日拎腳架,有機會先會玩。

撰文:陳兆奇、鄺浿鏇
攝影:傅新發
模特兒: Rika@GME、 Jelly@M.Spy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()