Fun App

iPhone Android組隊 射異形打空戰

2012年08月29日 ~~ 第275期 Face

實體道具配合 app玩 嘅 game,之前已出過唔少,但絕大部分都係專為 iOS而設,唔受 Android玩,搞到好鬼獨家村。不過最近有間廠 APPGEAR,一次過出 咗兩隻打通 iOS同 Android嘅 fps同戰機 game,兩種手機都可以加件道具上去,打完手槍打飛機,更可以跨平台連線對戰添,實行與眾同樂唔自閉!

Elite CommandAR: Last Hope




機種: iOS、 Android
App售價: Free
手槍售價:$268
電池: AAx2
查詢: JC Shop( 3102 2783)

邊 fing手槍邊睇芒
Elite CommandAR: Last Hope


個 app靠水平 sensor去瞄準,所以要不停連手機連槍四圍 fing,但因主角識自己跟路線行,所以唔使 fing槍行路。

首先試打隻手槍 game,因支槍變成實物,再套落手機上去玩,成個感覺就同玩普通手機 app唔同晒。以前玩 Wii之類 嘅體感槍 game,槍遙控離電視總有一段距離,但係 𠵱家手機個芒就 喺埋槍上面,將把槍 fing嚟 fing去射怪獸時,個芒亦會四圍郁,其實幾難瞄準。仲要一開波玩就有成堆異形撲埋 嚟,真係有 啲失控,搞到亂咁射,嘥晒 啲子彈,玩完一輪習慣 咗先控制到場面咋!

手槍解構




因手槍係靠 3.5mm線連接手機,所以支援埋 Android機,而且手機夾有得校闊度,窄身至 iPhone同 GS III、闊至 G-Note都夾到。玩嗰陣手槍除 咗係手掣,仲會變埋喇叭,音量比手機大好多,勁爆!


槍身除 咗開槍掣,左邊仲有揀槍、手榴彈、盾牌同 reload 4粒掣,所以右手揸槍後,左手都要成日擺 喺呢排掣前。

雙打 AR仲要等


隻 game嘅玩法其實同一般 fps差唔多,都係跟劇情 喺宇宙背景中喪射外太空怪獸,打完大佬就過關,愛 嚟 kill time都唔錯,同 friend連線雙打就更襟玩。只可惜連線功能仲未開通,要等廠方遲吓 update個 app先有得玩。另外,其實 game名中有個「 AR」,係指佢仲支援 AR擴充實境功能,可以 喺 game中特定地方,用手機鏡頭影 AR咭 嚟加入角色,但呢個 function同樣未玩得,又要大家等。


外星士兵大大隻又行得慢,而且多數只會同時出現一、兩隻,所以唔難應付,平心靜氣瞄準就射得死。


但呢 啲爬行異形就會十幾隻咁高速撲埋 嚟,好多時未瞄得切就俾佢打中,於是要亂射自保,搞到成日見 reload警告。


手榴彈可炸晒畫面所有怪獸(下方正中見到剩低幾多個);生命 bar上面仲有盾牌儲氣 bar(紅圈),儲夠就能 㩒手槍粒掣使用擋攻擊。


儲夠分有得 unlock升級武器,但使用方法唔會變,都係靠槍手掣幾粒掣去操控,除揀 menu外,玩 game全程甚少需要篤芒。




手槍套裝入面已包埋兩張 AR咭,應該唔係吹水,遲吓一定有得玩 AR。簡介話兩張咭能 喺 game中某 啲位加入一正一邪角色幫拖或單挑,玩落正唔正,就要遲吓至知。

隔空對打互射
Foam Fighters


相比起前面隻 game把槍,呢隻戰機 game《 Foam Fighters》 嘅道具,就只得隻好似小學雞玩 嘅發泡膠飛機仔,而且就算唔裝上手機背面,隻 game亦一樣玩到,係裝飾性質居多,似乎比較流。但其實佢經已支援連線對打,你同朋友可以各操控一架戰機隔空開火,齊齊 fing部手機,一邊逃避對方攻擊,一邊又要搵有利位置,篤芒發炮射低對方,仲刺激過打手槍!莫講話雙打敵手識走位,就算只玩單打,一架機要對付成堆蚊滋咁細又飛得快 嘅敵機,一 啲都唔易玩!




廠方總共出 咗 6款機,每盒套裝入面有兩架機,畀你變節代表唔同國家出征,但支架就只得一條,即係雙打要買兩盒。

Foam Fighters




機種: iOS、 Android
App售價: Free
戰機售價:$128(包兩架機)
查詢: JC Shop( 3102 2783)

戰前準備




要狂 fing部機先追到飛機射,活動幅度大過打手槍!


首先個 app會啟動鏡頭,叫你 scan道具機上嘅徽號,去識別你屬於咩國家。


認到後就會顯示戰機攻擊力等資料畀你睇,但筆者覺得技術最緊要,用邊架機分別都唔大。


然後就跟指示裝戰機仔上機背,再調校位置,等架機完全 fit畫面預留 嘅戰機形空位。其實唔裝機仔都得,不過冇咁好 feel囉。

開戰!




玩 嗰陣畫面係半透明,除虛擬景物外,機背鏡頭見到 嘅 嘢(包括戰機仔)亦會出現 喺畫面,邊行邊玩都唔怕撞柱。


敵機 喺好遠就已經會俾你個雷達偵測到,兼且會有紅框鎖定目標,呢個時間就可以篤芒開火射佢 哋。


但要等敵機飛近先能真正擊落佢。畫面就算見唔到其他敵機,都會有箭嘴指出佢 哋所在方向,等你轉向迎敵。

撰文:陳兆奇
攝影:傅新發、黃家活

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()