小特搜

奪錶

2012年08月31日 ~~ 第892期 忽然1周

男士揀錶最緊要夠分量,無論尺寸定牌子,一味要夠大!而女士們揀錶當然要奪目行先。好似做珠寶生意 嘅鄺美雲,鍾意全鑽款,索性自家設計 15卡 嘅白金鑽石錶,除 咗睇時間,仲可以當首飾襯衫。鑽石果然係女士 嘅恩物。

鄺美雲


藏錶數目︰ 40隻
喜好︰全白鑽、簡單款
「呢隻錶係我自己設計,因為我本身好鍾意圓形,又代表地球,好似隻錶咁,生活唔應該起角,所以隻錶都係用圓形做主題。橢圓錶面同錶帶扣住 嘅活動波波上下呼應,女性化得來又夠優雅。」




Cally K
48萬 8千

向海嵐


藏錶數目︰ 18隻
喜好︰大錶面
「隻錶係我參選港姐 嘅禮物,好有紀念價值。不過當時唔係咁興玫瑰金,所以我收埋 咗好多年,一直都冇戴,到近年興先戴番。」




Audemars Piguet
20萬

郭秀雲


藏錶數目︰ 25隻
喜好︰潛水錶
「呢隻錶係親戚送,可以睇到 3地時間。我覺得 grand嘅錶唔一定要有石,要睇下有咩用途,我個人鍾意潛水錶。」




Delaneau
12萬

寇鴻萍


藏錶數目︰ 35隻
喜好︰玫瑰金
「我比較鍾意有鑽石 嘅錶,感覺 grand啲,適合去隆重場合。呢隻錶有唔同色 嘅錶帶配,可以用 嚟襯衫,好似今日 嘅粉紅色錶帶就襯番條裙。」




Cartier
42萬

汪圓圓


藏錶數目︰ 8隻
喜好︰白色款
「我好鍾意 Blingbling嘅錶,呢隻係 Karson(蔡加讚)送俾我。佢好了解我,識得揀白色。」




Audemars Piguet
22萬 1千

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()