26歲嘅澤尻英龍華, 5年前出席《塵封的筆記》首映會時態度囂張,被媒體指摘,自此一沉百踩, 2009年更被事務所解約。如今復出,又因為工作態度有問題招人話柄,負面新聞源源不絕。

來路貨

澤尻英龍華 唔扮嘢做自己

2012年08月31日 ~~ 第892期 忽然1周

港姐一人一票,爛尾收場。
事實上,有些東西,唔需要一人一票,結果已經呼之欲出。
正如你唔會選邊個同事最乞人憎一樣。
澤尻英龍華唔使一人一票,已經惹人厭惡。佢早年憑《一公升眼淚》彈出, 2007年態度差遭封殺; 2009年被事務所炒魷。好不容易復工,點知被踢爆詐病缺席宣傳活動,因而激嬲同劇演員。
難得新作《整容天后》,同樣都係講臭寸阿姐、整容、濫藥、 3P等劇情。角色未必討好,不過以澤尻嘅人生閱歷,應該演得好自然。

澤尻英龍華嘅乞人憎,已經街知巷聞。日本傳媒仲慌佢唔死,本月中搞咗個「日本人最厭惡女星」選舉,澤尻毫不意外成為首位,乞人憎得相當實至名歸。


電影根據原著《 ヘ ル タ— ス ケ ル タ—》改編而成。因題材新穎, 2004年贏得「手塚治虫文化賞」。


以攝影起家嘅蜷川實花(右一)籌備電影長達 7年,有指佢不滿澤尻演技而鬧不和。

犯眾憎


不過愈乞人憎,澤尻就愈有話題性。據知拍攝新作《整容天后》時,因演技達唔到水準惹起導演蜷川實花不滿。及至拍畢之後,澤尻自言抽離唔到角色,宣布停工,就連早前舉行嘅試映會亦被迫缺席。點知話口未完,就被傳媒拍到佢夜蒲。大話被拆穿,澤尻固然爆,同劇演員桃井薰更發火,揚言不再同佢合作。


澤尻飾演嘅人工美女,為上位跟電視台高層上牀,意識大膽。


肉搏連場
事業上停滯不前,澤尻將怒氣發洩落女助手(寺島忍)身上,更同對方男友(綾野剛)上牀,大玩 3P。


日本神化男星漥塚洋介飾演嘅富家子弟,同澤尻有激烈肉搏戲。澤尻更首次露點,據說眾人對澤尻身材讚不絕口,有鹹片老闆欲以半億日元,利誘佢拍 AV。


濫藥成癖
由於樣貌、身材都大執位,戲中嘅澤尻要長期服藥,更因濫藥而迷迷糊糊。

娛圈血淚史


《整容天后》(香港 9月 13日上映)講「扒女」全身整容,成為 top model,但隨住人氣急升,「扒女」身體愈來愈多後遺症。同一時間,後輩 model崛起威脅其天后地位,搞到澤尻濫藥玩 3P,仲要陪老細瞓。
無獨有偶,劇情同澤尻經歷都頗為相似。事緣今年 6月,澤尻前夫高城剛向傳媒爆料,指澤尻一向有食大麻、迷幻藥嘅習慣,並指前妻為求鹹魚翻生,已成為唱片公司社長嘅情婦。事實係點?只有當事人至知。不過多得呢啲花邊新聞,電影直接受惠,票房大收近 20億日元。
乞人憎,原來都唔係咁「乞人憎」。


整無可整


為保持美貌,澤尻一直整容,最後整無可整,連食藥都抑制唔到後遺症,一撻撻黑斑浮晒出嚟。


《挪威的森森》嘅水原希子飾演澤尻 model師妹。澤尻為剷除對方,派助手去毀佢容。


原本係大肥妹嘅澤尻成為大明星後,不欲大眾知道其過去,連親生妹都唔可以見。不過姐妹始終情深,兩人喺家鄉重逢。


飾演經理人嘅係殿堂級演員桃井薰。當初佢曾大讚澤尻演技,但澤尻詐病後,引起老前輩不滿,揚言不再同澤尻合作。

撰文:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()