陳宛蔚自認騰雞 無膽上床逞胸

監製錢國偉另一半陳宛蔚(Calinda)早前離開無綫,轉投城市電訊拍劇及拍電影,問到會否接受拍攝情慾戲?她即耍手擰頭,自封「騰雞瑛」冇膽量,笑言較想做拳腳女星,多於拍攝床上動作。



擁有32B身材的Calinda,謙稱身材不夠好。

出身自天使妹的監製錢國偉(Wilson)緋聞女友陳宛蔚(Calinda),最近簽約新經理人公司,密謀更佳的發展機會:「多咗主持機會,亦會到城市電訊拍警匪劇,新經理人亦教我好多嘢,不時同我檢討,唔會好似以前咁盲舂舂。」對於要離開TVB,她坦言不捨得,但無奈TVB多着重「親生仔女」,令她局限了發揮機會:「TVB係我第一份工,所以好唔捨得,我喺呢個木人巷學到唔少嘢,依家有機會出去闖一闖,好多前輩都支持我。」

爆粗牙尖嘴利

早前Calinda參演Wilson電影《喜愛夜蒲2》,飾演女主角連詩雅的富家女朋友,為演得更加神似,她自掏腰包上網訂購英國及美國的靚衫及首飾,即使倒貼也不介意:「最緊要出嚟效果好,而且兩集我都有份演,畀到我發揮機會,上集我演惡霸,第一次爆粗鬧人,今次就比較牙尖嘴利,成個八婆仔咁。」


Calinda感謝TVB給她磨練的機會。

Calinda自認「騰雞」,對床戲耍手擰頭。

雖然外表活潑外向,但原來Calinda並非想像中大膽,提到《喜》片內不少演員均有出位情慾戲,她直言身材不夠好,亦不夠膽量倣效:「我個樣好似好淡定咁,但其實我係『騰雞瑛』,冇乜膽o架咋!我反而想靠拳頭做動作女星,唔係床上嗰種。」問到是否Wilson不允許?她笑說:「唔知呀!要問番佢,但佢清楚我性格,知我未必做到。」


放大圖片

放大圖片

港姐出身的Calinda擁有一雙修長靚腿。

Profile

陳宛蔚(Calinda)

身高:1.65米

體重:45公斤

三圍:32B、23、35

簡歷:參選2007年香港小姐,落選後被睇中擔任節目《味分高下》中的天使妹「雜果賓治」,曾參與不少劇集及主持工作,最近離開無綫簽約新經理人公司。

文:立影

攝:劉智源

場地:Roxy

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()