Mandy全身黑色出動,比隔籬個 friend仲低調,明顯唔想俾人發現。

媽咪姐

Mandy Lieu素顏見光死

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

好多人話女藝人一唔化妝,個樣真係嚇死人,其實一啲冇誇張㗎!就講前幾日之嘛,媽咪姐 喺中環撞到名模 Mandy Lieu同朋友行街飲咖啡,戴住黑帽 嘅佢不時頭耷耷,慌死有人認得自己。行近 啲睇,啋!搞咩呀?對黑眼圈大過熊貓「佳佳」,五官輪廓全部都走晒樣,唔怪得佢都唔想望人啦!


素顏嘅 Mandy唔算醜,但真係平平無奇,零艷光囉!

轉頭第二日媽咪姐又喺中環撞見 Mandy喎,今次盛裝打扮,自信心返晒 嚟,仲不時周圍望睇吓有冇人影。發現鏡頭後,仲用 45度角靚爆側面不停 say hi!媽咪姐幾時都話,女星素顏都見得人,先係真真正正 嘅靚女!不過,連名模 Mandy Lieu都做唔到,大家惟有睇開啲啦。

妝後風騷


第二日再見, Mandy化咗個全妝,對眼大晒輪廓 sharp晒,個人都 happy晒,仲特登停低同媽咪姐打招呼㖭。





arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()