《盜賊門》講述由全智賢及金秀炫等人組成的盜賊集團,在韓國、澳門及香港的奪寶過程。表面上團隊目標一致,但其實各懷鬼胎!影壇新貴金秀炫和全智賢更有一段姐弟戀。

亞熱帶

金秀炫色戰全智賢

2012年09月14日 ~~ 第894期 忽然1周

今年靠《擁抱太陽的月亮》熱爆韓國的金秀炫,為了 keep住人氣,在新片《盜賊門》中騷肌色誘 30歲全智賢,又不惜為任務而與片中男同志濕吻,犧牲「色相」。其實 24歲的金秀炫一向目標為本,為事業落力 冧 fans及廣告商。為藝術而犧牲?依時執啦!

谷肌誘女


全智賢偷金秀炫,不過炫仔扮唔知,繼續喺自己暗戀 嘅全智賢面前賣弄 body。





㩒住嚟咀




金秀炫知全智賢睇到㷫烚烚,於是忽然去到全智賢面前,捉住佢 嚟咀。呢一幕 NG咗十幾次,炫仔真係寓工作於娛樂。

獻身同志




除了要獻出銀幕初吻,金秀炫仲要色誘男同志!呢場戲原本由全智賢色誘酒店男經理以奪取鑰卡,點知經理原來係攣 嘅,搞到金秀炫要當住全智賢面前被經理強吻。


8月 18日,金秀炫孭住第一千萬個觀眾入場。

07年出道的金秀炫, 09年演出《聖誕節會下雪嗎》開始為人熟識,之後再拍《 Dream High》及《擁抱太陽的月亮》而爆紅。苦等幾年,金秀炫深知上位不易,難得在有「韓版盜海豪情」之稱的《盜賊門》,拍住全智賢、李政宰等韓國巨星進軍國際,自然肉緊。飾演賭壇初哥的金秀炫,雖然戲內戲外都係新仔,不過他勝在夠搏,電影中男女都照咀,成為全片焦點。
金秀炫在《盜賊門》上映前講過:「如果入場人次突破 1000萬,我就孭住第 1000萬名觀眾去睇《盜賊門》!」早前《盜賊門》在韓國衝破千萬人次,金秀炫守承諾孭觀眾入場,再一次搶到鏡。話說回來,金秀炫一向都係以 fans為先,早前他在代言品牌的新店搞簽名會,一次過同逾千 fans握手加簽名,全程笑晒。 24歲靚仔,果然有計。


任達華都有份演其中一名大賊,更要咀身邊呢位好似阿姑嘅韓國影后金海淑,真係辛苦晒!

近日金秀炫接連成為 90後票選韓國視帝、「第 39屆韓國放送大賞」最佳演員獎及最受歡迎年輕男星,聲勢一時無兩。金秀炫勝在冇囂,只係話:「多謝大家支持,我會盡能力回報 fans,繼續將最好一面呈現俾大家。」答得既感恩,亦有自信,夠晒世界仔。
現時金秀炫正忙於拍改編漫畫的新片《偷偷的,偉大的》,片中他飾演一名北韓特務,為了進入首爾進行破壞而扮做智障人士。可是他任務完成之後卻被國家拋棄,金秀炫擺明又向 fans催淚。

全智賢行性感


全智賢今年結婚,婚後有老公管,性感、動作場面買少見少。難得她在《盜賊門》賣小包, fans點都要睇啦。


為了完成任務,全智賢 chok姣樣、騷 bra、露大髀,實行為份工犧牲色相。


全智賢化身「七彩蝦條姐姐」,仲要煙不離手,呢個造型對佢 嚟講,都算相當突破。


為了逃離酒店現場,被特工隊伍圍捕的全智賢,只好扮成沖緊涼 嘅酒店住客,成功在混亂中鬆人。

撰文:阮英維

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()