32歲樂基兒明顯不受婚變傳聞影響心情,近日各地工作不斷,上週四( 20日)出席酒店活動時更是心情靚靚自爆開餐廳。

真面目

相愛很難 傳小產鬧離婚 樂基兒孖舊愛開餐廳 黎明冇面

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

05年相戀, 08年結婚,黎明與樂基兒( Gaile)的婚姻生活踏進第三年已傳出亮紅燈,去年 9月有報道 Gaile搬離上水愛巢,她對分居傳聞亦爽直說:「 Maybe!」婚變消息今個月傳得更熱。
被傳離婚,黎天王保持緘默期待有彎轉,天王嫂就選擇周遊列國,對老公送樓送船送錢無動於衷。最令黎明冇面的,莫過於 嗰頭叫老公辭去聯名公司,呢頭就同訂過婚嘅舊愛 Ray Ng(吳繩芬)合資開墨西哥餐廳進軍飲食界!又話唔使老公做掛名董事係為獨立 嘅?

年齡相差 14年,一個 born in Beijing,一個就係竹昇妹,天王黎明同模特兒樂基兒 7年前撻着已經不獲睇好,想不到難能可貴修成正果的二人,結婚四年又傳出婚變。

播種失敗


據知讓黎基關係破裂的導火線,是樂基兒年初愛蒲爛玩,更傳出小產之說。據悉婚後黎明修心養性,但年幼 14年的樂基兒就依舊貪玩,兩公婆協議造人以挽回感情拉近隔膜,去年底 Gaile被拍到肚凸凸又買加鈣牛奶安胎,黎明被問到回應更難掩歡喜:「你 哋乖唔好問,有嘅話話畀大家知,總之中國習俗,未夠三個月唔講得!」呼之欲出。
想不到冇耐傳出 Gaile小產消息,據知情人士透露,因為鬼妹仔性格嘅 Gaile不肯深閨致「詐糊」,婚姻關係因此再受打擊。黎明事後雖然愛基心切全力箍煲,樂基兒卻因此深信與黎明性格不合,今年七月再傳離婚。


03年訂婚
未同黎明結婚, Gaile情史多籮籮。 03年 7月與 Volar老闆之一、模特兒公司老闆吳承浚 Ray Ng拍拖,同年 12月更傳出訂婚消息,翌年分手。《蘋果日報》圖片


樂基兒自爆同朋友喺中環開咗一間墨西哥餐廳,而該餐廳「 Socialita」的公司註冊為 Billion Best Investment Limited,其中一個董事係 Gaile舊愛吳繩芬(前名吳承浚, Ray Ng),反而冇 Gaile名,但侍應(圓圖)就不知道老闆誰屬。


11年 12月最後合照
從七月傳出婚變消息至今,黎明夫妻都沒有像往常一樣扮恩愛避謠,而二人上一次一齊露面,已經是去年 12月的黎明演唱會後台。


12年 1月發福返港
今年新年前後, Gaile一度傳出有孕,身形發福又肚凸嘅佢由美返港。《蘋果日報》圖片

獨立宣言


黎明更被發現請辭二人名下公司董事,樂基兒美其名解畫話:「間公司係我嘅,當時 Leon只係幫我開始, 𠵱家畀番我 handle,佢放手係好事……」聽落似係大個女要獨立,其實上週四( 20日) Gaile自爆新開嘅墨西哥餐廳,本刊發現公司董事驚見 04年曾與 Gaile爆過婚訊的舊愛兼夜店 Volar老闆吳繩芬(前名吳承浚, Ray Ng)大名, Gaile名字就不在董事名單。本刊致電 Ray Ng,其秘書一直以他開會為由待覆,而黎明經理人陳善之則話:「冇回應,我 𠵱家喺泰國拍緊嘢, bye bye!」


20日(上週四),樂基兒對記者表示:「(有冇搬離愛巢?)遲 啲大家會睇到。」活動完後,卻坐車(紅圈)返回上水大宅。


冇得分一半身家
08年 3月 9日,黎明與樂基兒在美國拉斯維加斯秘密結婚。黃國桐律師表示,美國婚姻法不同香港,並非離婚後父妻財產對分:「美國結婚係睇有冇簽婚前協議,搞離婚 喺香港就搞得,冇得分一半身家。」


自由露股罅
傳出婚變後,不見樂基兒留港陪夫,反而工作量增加,台灣、美國周圍飛,更無懼性感現身。


可惜 80年出世的樂基兒蒲癮難戒,還時常被拍到撇甩老公夜蒲,更傳出小產令婚姻現裂痕。《忽然 1周》圖片

友誼小姐


32歲的樂基兒,澳門出生、美國長大, 14歲已經被發掘做模特兒,一早晉升本港超模,而且緋聞多多相識滿天下,即使與黎明結婚後依然屢次被拍到夜蒲親熱照。今次飛起老公開店風波,本來有傳聞是與多次被拍到與 Gaile玩埋一堆、傳過緋聞的男模密友 Drafus(下圖)拍檔,但真正餐廳董事吳承浚(上圖)亦是 04年曾與 Gaile訂婚的舊愛,睇 嚟除 咗同夫婿黎明保持距離, Gaile同大多 ex都關係友好,再見不只是朋友。


未婚夫 Ray Ng


男模 Drafus Chow《忽然 1周》圖片

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()