為保形象,楊怡和羅仲謙上週四( 20日)急開記招澄清,樂大媽全程繑實楊怡,實情樂大媽亦唔贊成呢頭婚事,希望楊怡睇定啲先。

真面目

有名分 車震覺羞家 楊怡兩度迫婚 羅仲謙死拖

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

之前打死唔認拍拖,點知惹來「車震」疑雲後, 33歲楊怡與細自己 5年的羅仲謙,終於在記者會承認已見家長。
二人拍拖年幾,男方先爆對傅穎郁手、再爆出跟同志富商劉定成關係密切,但楊怡次次力撐男友,但原來楊怡暗地裏對呢段姊弟戀甚冇安全感。早於去年底,楊怡已向羅仲謙迫婚;今年 3月,本刊亦拍到羅仲謙買花睇鑽戒,不過男方卻一味拖字訣,直至上週疑似「車震」後,楊怡借勢再度迫婚,大隻謙今次未必走得甩。

跟楊怡拍拖之後,羅仲謙一直行運,而且女方跟無 綫幾位監製關係良好,講到明要「幫手」。


上星期爆出二人疑似「車震」,楊怡除咗伏在謙謙兩腿之間,嘴角更有白色液體。


3月睇戒指
今年 3月,羅仲謙靜雞雞去睇鑽戒,不過齋睇冇買。


記者會上,楊怡同羅仲謙有晒默契,笑住口澄清,楊怡仲話嘴角嘅嘢係嘔吐物。

Sell謙謙畀監製


去年 6月拍攝《 On Call 36小時》之後,羅仲謙 1年內已拍下《缺宅男女》、《飛虎》、《巴不得媽媽》和單元劇《戀愛季節》。除了《衝上雲霄 2》,還有 2套新劇傾緊,比一線小生更多產。知情人士透露︰「楊怡出名人緣好,做戲又 ok,同好多監製 friend,佢講到出口要幫男友,大家都識做。」
楊怡咁識做,原來都是希望男友拍多些劇,拉近大家距離。據知,去年 11月,楊怡已向謙仔提出結婚,當時男方話自己事業剛起步,提議過多 2年先算,點知上星期飲醉酒,楊被拍下與男友同車兼伏在大髀,楊怡再度迫婚。「其實大家都相信楊怡唔會咁做(車震),佢都因為呢單 嘢爆喊,覺得好羞家,仲即刻同謙仔講要結婚,身邊朋友同家姐都叫佢唔好衝動,拍多陣拖先。」雖然楊怡一向看淡名利,但咁快已經想箍實 28歲羅仲謙,睇 嚟仲難過拎視后。

李寶能:「信任和結合的慾望」


對於女性飲醉後,伏在男性大腿上,人類身心行為學家李寶能認為,「如果對方是男友或是丈夫,女性飲醉之後會放下戒心,因為日常生活有壓抑,放鬆後會做想做 嘅 嘢,如果是坐着伏在男方大腿,表示信任和結合的慾望。」


李寶能


疑似「車震」新聞一出後,網友即刻惡搞畫公仔,將楊怡個木偶鼻拉到鬼咁長。

採訪、撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()