古明華收起蘇基 look接受訪問,稱為演好這角色花了唔少工夫:「身邊好多呢類 乸 乸 哋 嘅朋友,參考佢 哋講 嘢方法、小動作呀,佢 哋都係好好人又斯文,基都可以好好人!」

真面目

男人之苦 做配音人工高 3倍  48歲「蘇基」撲水救腎病女

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

《巴不得媽媽》除咗令岑麗香變女神,更令同志角色蘇基爆出,演了廿年綠葉的古明華終於有人識;不過現實往往最殘酷,一向熱愛幕前的古明華,因為 14歲女兒患上腎病急需醫藥費,古明華惟有被迫留守人工高 3倍的配音組才夠養家。
雖然蘇基爆出,但古明華話:「睇錢份上,都係留番 喺配音組好 啲!」幾有理想都要面對現實。

《巴不得媽媽》雖然週日( 23日)大結局,平均收視有 33點,古明華飾演的蘇基依然係城中熱話,有網友甚至要撐古明華撐到 11月台慶,直至佢攞男配角獎為止。


蘇基在《巴不得媽媽》最終與男人婆姥姥魯玉芬一舞定情,而古佬就話好想拍續集,古明華說:「德哥(監製潘嘉德)話有個角色一定要我演,所以我好畀心機做㗎。」


古明華早前同老婆(左)及女兒 Tammi(左二)到尖沙咀影多啦 A夢展品,路人小朋友認得蘇基要求合照。 Tammi雖然腎病未癒,但看來精神奕奕。《壹週刊》圖片

7,000人工奀


48歲的古佬在無 綫捱了 22年,拍過近 70套劇,不過冇乜邊套有人記得, 14年前因為女兒出世,他更要兼任配音員賺多份人工,才勉強養活一家三口。
古佬拍劇人工奀,但因太熱愛演戲而始終冇放棄。可是兩年前女兒 Tammi突然患上「腎小球炎症」,發病時會全身水腫,影響排尿功能,試過抽水過量導致虛脫,命懸一線,需要長期服藥及定期到醫院覆診以免導致腎衰竭,當年古明華月薪才得 7千蚊,單是乖女醫藥費已經將古明華薪金消耗殆盡,根本無法負擔。


風騷射監製
週日( 23日)《巴不得媽媽》播大結局,劇中演員一邊打邊爐一邊睇,慶祝時古明華開香檳不鎮噴到監製潘嘉德,成頭濕晒。


古佬情急之下用頸巾替監製抹頭髮,好彩監製玩得,不過古明華都連聲 sorry。

成名冇着數


演藝同學紅晒
古明華 90年於演藝學院畢業,同期同學有梁榮忠、詹瑞文等,成名路都比他走得快。

古明華週日在《巴不得媽媽》慶功宴上說:「我只係普通藝員合約,人工得幾千蚊,係唔夠!」當時經過一番掙扎,古佬決定轉到配音組:「配音組人工多 3倍,雖然我好鍾意做戲,但為 咗養家都冇辦法,拍劇份人工唔夠使,家間中拍吓劇叫做過吓戲癮囉。」
他又說:「我老婆冇打工,阿囡 14歲喇,家醫藥費亦唔使咁多,每月 2千幾啦,冇之前捱得咁辛苦!」憑蘇基一夜成名,但古佬稱冇乜 着數:「呢排訪問係多 咗,但工作就冇多,套劇 啱 啱至播完,都未有劇搵我拍,會唔會轉番戲劇組?睇錢份上都係留番 喺配音組好 啲!」蘇基原來係個偉大爹 哋。 

提名金像獎


古明華除演電視劇外,亦曾演過電影,甚至被提名角逐最佳新人獎,都算幾威!而配音工作亦不俗,聲演過不少荷里活大製作。

扮公安




星爺的《國產凌凌漆》中古佬演負責打靶的公安阿頭,係佢從影以來較多人記得角色,他說:「 喺 TVB時識星爺,佢叫我瘋狂 啲咁做,演 咗幾次就 ok,好想再演佢 啲戲呀!」 

金像提名




93年憑電影《旺角馬場》獲提名香港電影金像獎「最佳新人獎」,可惜星運依然麻麻,之後只拍過《國產凌凌漆》及《公僕 II》。 

配音做主角




以自由身接過多部電影的配音工作,出名揀人嚴謹的史匹堡 Dreamworks都找古明華,聲演《無敵貓劍俠》主角貓,酬勞有成 2萬蚊。 

大茄一劇過


大茄如遇上性格突出的角色,演得好一樣有人 buy!以往有唔少大茄好似蘇基咁令人留下深刻印象,不過要延續人氣就有難度,蘇基要 keep住紅就要畀心機喇!

喬寶寶扮大狀




可能就快要離開香港 嘅喬寶寶靠《殘酷一叮》入娛圈,搞笑形象深入民心, 11年在《真相》中飾演嚴肅到暈的喬大狀令人耳目一新。 

楊證樺做隊長




在《義海豪情》中飾演宮崎隊長的楊證樺,因為扮日軍似模似樣被監製李添勝大讚。 

祝文君貪錢女




外表正氣的祝文君入行廿多年, 06年在《溏心風暴》演貪錢八婆卓文玉,被鍾嘉欣演的常在心盤問到口啞啞一幕大快人心。 

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()