港姐冠軍張名雅被吊到 3層樓高又要快速做出轉圈動作,全程只靠一條絲帶支撐身體,仲要靠手臂扯實絲帶,冇威吔又冇安全措施,手一滑後果不堪設想。

真面目

冇命賠 吊高 20呎 冇威吔冇墊  TVB收買港姐命

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

一年悶過一年的《星光熠熠耀保良》上週六( 22日)舉行,埋單平均只收 16點,比起前週播《造王者》大結局時段,急挫 13點;今年更由紅館轉移至將軍澳電視城,場租慳番一筆。
無綫出名慳皮,用人則使到盡,今年《保良》騷忽然安排三位出爐港姐表演凌空「絲帶舞」,被迫在冇威吔又冇墊的情況下,靠條絲帶吊高 20呎又轉又跳,最慘係班港姐得 3日時間練習,上速成班又冇安全措施,難怪連冠軍張名雅亦呻:「綵排時真係有唔舒服。」

應屆港姐三甲張名雅、 黄心穎及朱千雪當選後,首次出席大型慈善活動,今年港姐先搞單 hang機事件,結果張名雅 0票當選爆,據知無綫綜藝科總監余詠珊為重振港姐聲威,實行力推 3女作高危演出,雖然最初提議的「踩鋼線」行唔成,卻換來另一驚險的空中絲帶舞環節。


轉足 10圈
轉咗大約 10個圈,張名雅終於鬆綁,慢慢放番落台。


落地見頭暈
一到地,張名雅都要幾秒先企得穩,雖然仲暈暈哋,但佢依然保持笑容。


凌空拗腰
季軍朱千雪要空中拗晒腰,都係靠條絲帶借力。《蘋果日報》圖片


懸垂倒掛
學咗 12年中國舞的亞軍 黄心穎先後表演一字馬及倒吊,瞓身演出後仲話完全冇難度。《蘋果日報》圖片

半空做體操


今年 24歲的張名雅身材一般,除了是非多,表現一直平平無奇,忽然爆冷奪后,令網友質疑賽果。

當晚( 22日),三名港姐在名為「絲情畫意舞翩翩」的環節出場, 3人分別於半空中表演旋轉、一字馬及凌空倒掛等動作,全場睇到拍爛手掌,但實情係港姐們被吊到離地 20呎的半空中又扭又轉,但全程只靠兩條絲帶「吊」命,無綫又安排「是但」,三日前才讓全冇雜技經驗的港姐們開始練習,簡直搏命過特技人,不過無綫連「吊港姐」籌到幾錢都冇公布,真係搏得唔抵。 

得三日練習


無綫綜藝科總監余詠珊喺 TVB舉足輕重,是次港姐表演項目亦有份參與畀意見。《蘋果日報》圖片

表演完畢後,氣都未唞順的張名雅說:「公司有幫我哋買保險,但係綵排嗰時真係有唔舒服,仲轉到想嘔,之後食咗止暈嘔藥再轉就好啲。」對於班港姐要搵命博,無綫外事部總監曾醒明說:「我哋一定會同佢哋額外買全保,有咩意外都會保到。今次呢個項目我哋搵咗專業人士楊盼盼小姐做指導,跟佢專業意見去做,絕對安全。」但楊盼盼週一( 24日)則在電話中說:「唔係我訓練㗎,只係之前喺另一個會議度提出過不如試吓呢啲動作。可能 TVB搵咗另一啲專業人士訓練佢哋啦, TVB一向都係得幾日練習,咁個表演冇想像中咁危險啫!」人命攸關,冇得是但喎! 

亡命換民望


今屆港姐無綫學人玩一人一票直選,結果發生爆 hang機事件後,由張名雅奪后,可惜賽前張名雅背負名導演張堅庭外甥女身份,加上賽前又被爆於加拿大愛溝仔兼疑似加工,結果令張名雅民望拍得住狼振英。


《耀保良》表演完後,張名雅(紅圈)於 TVB門外應酬一班 fans,之後再截的士返回大圍豪宅名城。


返名城


《蘋果日報》圖片

曾於加拿大新時代衞視擔任節目《熒幕八爪魚》主持的張名雅,被網民起底話佢靚樣大改造,又話佢喜愛夜蒲兼狂仔,是非一籮。





玩高危易出事


TVB籌款騷經常有歌手藝員做高難度表演,可惜往往因綵排時間不足,亦曾發生不少意外,今次喺保良騷三位港姐「吊高絲帶舞」,有驚無險咪算好彩囉!

張栢芝


飛車險變癱
《忽然 1周》圖片

02年栢芝為錄影《慈善星輝仁濟夜》飛車項目時,出意外受傷,險些變癱,需入院留醫 17日。 

鄭希怡


傷腰爆
《蘋果日報》圖片

06年始連續多年為《歡樂滿東華》作高難度表演如「飛簷走壁」及「空中飛人」等,除了曾因飄移項目而引致腰傷外,其中 06年跟錢嘉樂表演空中飛人時,褲子忽然滑下露出 T-back,爆全城。 

江若琳


下體作痛
《蘋果日報》圖片

10年為《歡樂滿東華》表演徒手拿着絲帶凌空跳舞,表演完後,疑因絲帶綁得下體太緊,江若琳大呼下體隱隱作痛。 

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()