24歲嘅吉克雋逸,天生皮膚古銅色。第一次上台,已用巨肺聲唱出勁騷歌〈 I Feel Good〉,着住短裙嘅吉克仲跳埋舞,搞㷫全場。

真面目

強國巨聲 中國好聲音 要聲唔要樣

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

香港想睇到有水準的歌唱比賽節目都好難,好似 TVB的《超級巨聲》,唱得嘅參賽者小貓三四隻,紅得起只有許廷鏗同林欣彤,搞咗三屆之後,冇晒下文。
極力推介,最近勁多人講嘅係浙江衞視炮製的《中國好聲音》,有星級導師如那英、庾澄慶等指導參賽者,節目標榜絕不以貌取人,只用歌聲打動人,所以雲集大把唱得之人比併。
節目由 7月中開播至今,以四川 族妹吉克雋逸暫時領先,古銅色皮膚,加上索爆身形,最犀利係把類似黑人巨肺聲嗌爆咪,肯定贏面最大。

《中國好聲音》


逢星期五晚上 11時或星期日晚上 8時 TVB收費台娛樂新聞台播放(本週播第 3集)

四大導師激讚




中國唱作歌神楊坤
你讓人知道什麼叫驚艷!


那英
你在台上的狂放態度,有我當年的影子。


庾澄慶
上帝!我聽到靈魂出竅啦!


中國古典歌王劉歡
我保證你的前途非常光明!

有浙江衞視皇牌節目之稱的《中國好聲音》,已於 7月中在中國大陸開播,至今已播出 10集,最高收視高達 14.25%,到現時為止一直高踞全國最高收視綜藝節目 No.1。


吉克剛開始唱歌冇耐,背住佢嘅那英已舉晒手跳舞, high到爆,之後佢即刻轉身睇吉克究竟係咩樣。


屬四川 族人嘅吉克,表示其母亦係唱得之人,一樣鍾意唱英文歌,但因一直要照顧吉克長大成人,放棄做歌星, 𠵱家就由吉克嚟完成阿媽嘅夢想。

以聲取人


《中國好聲音》比賽形式,係由 4位星級導師那英、庾澄慶、劉歡及楊坤分 4組,分別教授參賽者唱歌絕技然後比併靚聲。節目最大賣點係,不分年齡及職業,唔理樣貌好醜,只要有把靚聲,便可以上台比試,而參賽者第一次上台唱歌時, 4個導師會背着參賽者,先齋聽歌聲,如覺得參賽者把聲打動到他們,才轉身正面看着參賽者演唱。正因為好多參賽者其貌不揚,但擁有天籟之聲,所以令到班導師甚至觀眾都勁驚喜。

黑妹跑出


話就話以聲取人,不過如果有聲有樣梗係最着數。《中國好聲音》由 7月開播至今,以第 5集出場、皮膚黑到似黑人的四川 族妹吉克雋逸最快跑出,唔好以為 族姑娘一定唱山歌,當晚吉克就以黑人巨肺腔口唱出 James Brown名曲〈 I Feel Good〉,由於吉克一路跳一路嗌爆咪,搞到全場 high晒。一鳴驚人的吉克,現已晉身 16強, 𠵱家雖然比賽未完,但據知已有唔少廣告商搵定佢唱廣告歌,就算咁唔好彩被叮出局,一樣有大把路數。

陳奐仁彈:參賽者冇特色




《中國好聲音》雖然大把人讚好,但金牌唱作人陳奐仁就唔多 buy:「作為唱 pop songs嘅參賽者,佢哋水準係好高,但佢哋未有全面發揮各式各樣歌唱技巧,唱別人嘅歌時仲有別人嘅影子,所以參賽者冇個人特色。」 

多粉絲


身形均勻,又夠惹火嘅吉克,經常將自己嘅索女相掟上微博任人睇,佢個微博由上年 8月開博至今,已超過 35萬名粉絲。





落選光頭男都紅


講明唔以貌取人,《中國好聲音》中,亦捧紅唔少賣聲唔賣樣嘅參賽者,好似第一集已出場嘅李代沫,頹頭又發福,但憑 R&B腔唱曲婉婷的〈我的歌聲裏〉,感動全場。李代沫未能晉身 16強,不過一樣有大陸電影《二次曝光》搵佢唱主題曲,只要聲靚一樣有市場。


出身黑龍江嘅李代沫光頭兼肥肥哋,但唱歌把聲鬼咁深情又有 feel,冧死唔少觀眾。


不過參賽期間,李代沫因同男性朋友嘅床照流出,被指係基男,繼而傳出《中國好聲音》因基聞而踢佢出局。


李代沬發育時期,曾經係超過 200磅嘅大肥仔,而且勁老土。

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()