Web Spy

杜汶澤被插唔愛國

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

內地近日多個城市都有反日示威,暴民乘機燒車搗亂趁火打劫,似搞事多過保衞釣魚台。強國人乜都做得出,身在泰國拍戲、一向敢言 嘅杜汶澤亦趁機踩多腳。日前阿澤喺 Instagram有感而發,話泰國提供畀演員 嘅休息室又大又舒服,反而資金充足 嘅強國就冇為演員着想,臨尾仲要加多句「看來內地商家對於『勞動人民是創造社會財富的主體』這個概念,已經不知道掉到哪裏去!」此話一出,即惹起強國同胞怒插,鬧佢忘本、唔愛國!

唔通拍 咗咁多年戲都冇資格評論吓各地 嘅演員福利咩,唔怪得阿澤決定永久放棄惹火嘅微博啦,估唔到轉戰 Instagram都一樣當災!


講句嘢都被人圍插,搞到阿澤忍唔住反擊,「看來 Instagram和微博一樣,都充斥着文盲及鄉下佬」!


休息車有冷氣有梳化,仲有雪櫃花灑,確係比內地設備齊全。


去到泰國,阿澤趁唔使開工歎番個泰式按摩,都俾網友笑佢揼邪骨。

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()