Girl in Summer

Evelyn 招兵

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

2012對 22歲的 Evelyn蔡穎恩肯定是轉捩點,模特兒出身又拍過電影,今年正式展開拍劇及歌唱事業。
忽然變四棲藝人,唔只壓力大增,她更說連結識男朋友的時間都沒有,想趁這次訪問公開招兵咁話。

互動片段

女神要感恩



Evelyn正忙於拍攝城市電視劇集《童話戀曲 201314》,戲中演關楚耀女友,早前更赴日本沖繩拍外景,回港後又要準備錄唱片的工作。「有機會拍劇同唱歌,我覺得好 lucky!但我經常好迷惘,可能自小自信心唔夠啦,好似有場戲要跳 Tango,好驚跳唔到點算,又擔心關楚耀抱唔起我。我成日問自己點解會揀中我呢? Why me?咁當然要慢慢克服啦!」





Eason錫晒


她又澄清沒有簽陳奕迅的製作公司:「佢只係好錫我,作咗隻歌畀我,但好奇怪外間有咁嘅誤會,我唔想俾人誤會我借佢上位。其實我未簽唱片公司㗎,隻碟嘅監製就係 C.Y.Kong(陳奕迅監製)同太極嘅 Gary Tong,經理人公司仲係 Jam Cast。」
22歲女應該好多人追,但 Evelyn說:「我已經年半冇拍拖啦(前度是 Mr.鼓佬 Tom),有冇介紹呀?我擇偶條件好簡單,只要有才華,咩都得,即係有啲嘢佢識我唔識,就覺得佢好叻㗎喇!不過太主動就唔好,我會落閘,慢慢嚟我自然會接受!」追女神忌性急呀!





Profile




姓名:蔡穎恩
年齡: 22
三圍: 32.5、 25、 35
身高: 5呎 3吋半
Model公司: Jam Cast 

採訪:何志衡
攝影:范仲良
Make up: Evelyn Ho
Hair: JJ@Xenter
服裝: Marc by Marc Jacobs
形象: Ricky Kwok

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()