《壯志衝天》係 Rain上年入伍前最後一套電影,今次做空軍機師嘅 Rain拍住新紮肉女申世京一齊衝上雲霄。由於阿 Rain喺亞洲勁有市場,所以超過 10個東南亞國家爭住買播映權。

韓面

大隻 Rain 壯男 Style

2012年09月26日 ~~ 第279期 Face

K-pop始祖 Rain(鄭智薰)入伍當兵差唔多成年,雖然仲有起碼成年先服完兵役,不過下月尾,由 Rain擔正主演嘅新戲《壯志衝天》將殺入香港,到時港迷可以先買飛捧場止住渴!
《壯》片中, Rain雖然唔會跳甩手 break dance騷 quality,但會以型仔飛機師 look揸飛機 chok爆鏡頭,而且大隻 Rain仲會剝衫「騷肌」, oppa(大哥),呢個「壯男 style」,港女見到肯定暈晒浪啦!


戲中 Rain跟空軍少校柳相俊唔只鬥操作飛機技術,仲剝埋衫鬥大隻,不過橫睇掂睇都係 Rain大隻好多。

《壯志衝天》是 Rain去年入伍前所拍的最後一部戲,此片早於 8月中在韓國上畫,由於撞正同時攻暑假檔期,由舊愛全智賢擔正的《盜賊門》,一直上唔到票房冠軍,但至今入場人次亦突破 150萬,成績都算唔差。 

辛苦過軍訓


被譽為韓版《壯志凌雲》(《 Top Gun》)的《壯志衝天》),講 Rain飾演空軍特種部隊機師,因一次示範表演中擅自做出危險動作後被燉冬菇。降職到 21戰鬥飛行隊後,於一次飛行訓練中,突然被不明來歷戰鬥機侵襲,於是 Rain率領同僚一齊出擊保衞首爾。戲中, Rain扮演天才機師,拍攝前要接受地獄式訓練,日日由朝早 6點操體能操到下午,然後再學揸飛機,去到夜晚又要排戲,難怪 Rain都勁呻:「拍呢套戲唔只肉體受折磨,精神上亦感到痛苦,我覺得比軍訓辛苦好多。」


貪玩惹禍
Rain原本係天才特種部隊空軍機師,但因貪玩,喺飛行表演中擅自做出危險飛行動作而引起公眾混亂,最後被降職處分。


敵機偷襲
首爾突然被不明戰機空襲,身為空軍機師嘅 Rain即帶住班兄弟,操作戰機追到底,但敵方卻飛入大廈而爆炸,搞到好似 911咁大災難。

咀戲被剪


壓住錫嘴
主 sell動作火爆場面,而加插 Rain同飾演軍機維修工程人員申世京嘅感情線,原本已拍咗場 Rain壓住申世京激咀場面,但最後被導演 cut晒,嘥料。

《壯》片主 sell特技及火爆場面,但亦為 Rain加插一條同新紮肉女申世京嘅感情線,而且上演親熱戲,原本一早已拍好 2人的咀嘴戲,點知搞後期製作時,導演覺得場咀戲九唔搭八,於是全部剪晒,搞到申世京都唔忿氣:「其實同 Rain接吻時好有 feel,但導演要剪,我阻止唔到。」不過,難得可以同大隻 Rain錫嘴,恨死唔少港女。 

《壯志衝天》
上映日期: 10月 4日

乳神賣 bra


除咗男主角 Rain勁大胸,女主角申世京亦唔輸蝕。今年 22歲嘅世京由於笑容夠甜,由 04年入行至今已拍過 6套韓劇及 6套韓片,勁搶手,而最煞食係 33D迫爆上圍唔怕露,唔只韓男當佢係女神,仲獲韓國內衣品牌 Vivien揀中 sell bra,做埋「乳神」。


今年頭,申世京(右)就同少時侑利一齊主演韓劇《時尚王》,拍完之後仲變埋 friend。


擁有 33D勁爆上圍嘅申世京, keep fit秘訣除咗玩呼拉圈修腰外,佢話最重要係揀啱胸圍,如果 size太大或太細都影響胸形,好 hard sell啫!

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()