林峯和官恩娜發現子珊在凍櫃庫昏迷,兩人先將徐子珊的衣服脫掉。

娛聞樂

《雷霆》五大必睇位 林峯體溫辣㷫半裸子珊

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

早排至溝掂眼科名醫謝偉業 嘅徐子珊,近日被指半年情玩完,情海翻波,但事業卻前途光明,皆因新劇《雷霆掃毒》的道姑角色勁搶,分分鐘有機會攞視后。
徐子珊不單放下靚女身段扮道友婆及被姦,仲要玩半裸被林峯擁抱,認真係裸命搏。《雷霆掃毒》劇情緊湊,其中必睇場面有官恩娜由救人變跳樓,而歐陽靖就最搞笑,被人毒打又搞到周身屎,緊張之餘亦笑料十足!

徐子珊裸命搏


徐子珊為了賺取線人費,不惜冒住生命危險入凍櫃庫進行竊聽,結果她被反鎖在內,更患上低溫症冷到昏迷,幸得林峯相救。


被人迷姦
黃智賢趁徐子珊吸毒昏迷,將其強姦。


兩人把子珊放在 40度的暖水中保溫救命,其間林峯更為子珊人工呼吸。


林峯即時以自己的體溫讓子珊取暖,呢條橋司空見慣,但峯迷一定愛。


徐子珊:「其實我呢個角色身世好慘,之後我仲會做埋癮君子,會同自己打毒針。拍呢套劇之前我睇咗大量有關吸毒嘅電影,仲特登去咗美沙酮中心門口睇道友嘅行徑同表情。」

歐陽靖被打鑊甘


歐陽靖劇中暗戀徐子珊,本身是古惑仔的他,知道徐子珊不喜歡人販毒,於是他要求自己睇 嘅場唔可以有人販賣毒品,卒之搞到自己被古惑仔打鑊甘。


你賺呢啲咁嘅錢分分鐘生仔無屎忽㗎!
人氣爆燈嘅「蘇基」古明華飾演黑幫大佬,性格帶點傻氣,打歐陽靖的古惑仔就是其手下。



官恩娜救人變跳樓


官恩娜因自己大意,令潘芳芳有機會在天台殺證人滅口。就在潘芳芳與警方糾纏之際,官恩娜從水箱向下飛撲,制止潘芳芳推證人落樓,但官恩娜救完人之後卻險些墮樓,幸得林峯相救。


官恩娜趁林峯正在分散芳芳注意時,突然從後阻止她推證人跳樓。


結果官恩娜自己卻失足跌落樓。


幸好林峯以九秒九速度把官恩娜捉實。


林峯:「呢套劇有好多動作同爆破場面,搞到我拍嘅時候成日跑嚟跑去都冇停過。好多工作人員都話, TVB未試過有劇開咁多槍,因為逐粒子彈計,好貴嘅嘛!」


真係好驚險㗎!(設計對白)

歐陽靖周身屎


Mc Jin因不滿警方給子珊的線人費太少,所以便用屎蜢打算向林峯報復,結果反被機警的林峯反鎖在放滿屎蜢的廁格,非常抵死。


警察靠得住,豬乸會上樹。


黃智賢:「捉毒犯呢場戲我有份 in charge,可惜捉唔到個犯。劇中林峯對徐子珊有好感,但徐子珊係我 嘅線人,我為咗公事成日都會同林峯嘈。」

林峯做無間道


警方布局捉大毒犯李成昌,但被李成昌走甩,警方高層開始懷疑有黑警幫他甩身,於是找林峯做無間道,在警署內做「臥底」找出黑警。


你唔俾個黑警就係我咩?
我信你唔係黑警!
鄧梓峰飾演的總警司,秘密任命林峯及官恩娜聯手查出黑警。


呢度有皇味!
李成昌飾演一名擁有十幾億身家的大慈善家,但原來他是一名大毒犯。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()