黐到實
對住六呎大隻男徐偉棟, Lavina呢日吊帶熱褲出擊,佢 哋 喺外形上都幾合襯呀!

娛聞樂

釣金龜撻 Q 模 Lavina轉食徐少強之子

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

第一代模鍾蕙芝( Lavina)於 09年憑 34E豐滿上圍騎劫書展,每次亮相其豪乳例必成為焦點,但去年有傳她獲富二代「照顧」,更因合約問題與經理人反面,繼而絕跡娛圈。
沉寂多時的 Lavina,月前突然「改頭換面」出山,客串電影、出席商場騷、夜店打碟密密做,擺到明釣金龜行動徹底失敗,要靠自己搏命搵銀。以往只吼富二代的 Lavina,最近搭上徐少強之子徐偉棟,兩人上周三( 19日)更把臂同遊海洋公園探鬼屋,戀情曝光。

鍾蕙芝( Lavina)自復出後被指樣貌大不同,她依然力撐自己純天然,又否認早前因被富商照顧而失蹤。自稱仍是單身的她,日前與武打影星徐少強長子徐偉棟(Edward)把臂同遊海洋公園,看來 Lavina的揀仔口味已由「富二代」轉變成「星二代」。
本月 19日(上周三)下午,本刊記者發現 Lavina與徐偉棟相約同遊鬼屋。她吊帶熱褲上陣大騷 34E「峰利」武器,與徐偉棟全程有講有笑,不時卿卿我我,引來途人注視目光。與他們同行的兩名友人亦狀甚親暱,四人猶如 double dating般。他們由天光玩到天黑才盡興而歸。


拍拖去撞鬼
上周三( 19日)下午, Lavina與徐偉棟去海洋公園玩「哈囉喂」鬼屋,日光日白都唔慌恐怖得去邊,但就得到男友呵番。


餵食
玩 咗幾間鬼屋,終於坐低醫肚, Lavina與徐偉棟一杯汽水兩份飲,女 嘅主動餵食,連同行的友人都忍唔住望到實。


揀情侶 Tee
Lavina與徐偉棟之後轉戰商店,齊齊揀情侶熊貓 Tee。


呵護備至
玩到夜晚八時幾, Lavina不慎拗柴,徐偉棟即細心扶佢行埋一邊坐低休息。


09年大顴骨
Lavina 09年出道,憑豐滿上圍及豪放言論成為焦點。昔日的她顴骨明顯,鼻翼較闊,下巴都冇依家咁尖。

女追男得米


原來 Lavina與徐偉棟相識只有個多月,知情者透露,「 Lavina近月出番 嚟蒲,個幾月前經朋友介紹識 咗 Edward(徐偉棟),唔好以為佢係徐少強個仔就一定好風流,佢都幾乖仔 㗎!同 Lavina交換 咗電話,都係女方主動 send whatsapp,男 嘅好被動。每次朋友聚會佢 哋都坐埋一齊,大家都覺得佢 哋拍緊拖。」
記者致電 Lavina,對於戀上徐少強之子,她甜笑說:「我 哋依家係好好 嘅朋友,佢好 gentleman,有教養,大家好 啱玩!(知唔知佢係徐少強個仔?)我真係唔知喎!其實唔係識 咗好耐,仲要觀察吓先。」她更謂遊鬼屋當日有友人同行,不算拍拖,還開玩笑說:「人 哋車震完都可以話唔係拍拖啦,我 哋一齊出去玩 啫,好平常!」
去年從溫哥華返港發展的徐偉棟,是曾志偉投資的「影市堂」旗下藝人,最近他積極參與電影演出,成為影壇新貴。問到與 Lavina的戀情時,徐偉棟大讚對方是個好女仔:「雖然佢係做模出身,但佢份人好真,係個好爽快 嘅女仔。我都鍾意同呢類型女仔來往,不過相識時間仲係好短,將來發展冇人會知。」兩人口徑一致,真係好 啱 key!


情傾富二代
Lavina 09年被踢爆與身高六呎的衣架廠太子爺劉德俊共晉晚餐,事過兩年, Lavina揀仔口味雖然已經改變,但依然鍾情高大猛男。《 FACE》圖片


家有傷殘母
唔好睇 Lavina成個蒲樣,其實佢係孝順女一名,咁努力賺錢都係要供養不良於行的母親,抵讚!《 FACE》圖片


暗撻陳嘉桓
徐偉棟年初在雲南拍電影,與陳嘉桓因玩得太埋而傳出緋聞,不過雙方都矢口否認。


埋志偉堆
曾志偉與徐少強份屬好友,志偉去年帶團往日本拍攝旅遊節目時亦預埋徐偉棟份。呢個志偉 uncle認真關照住。《蘋果日報》圖片

子承父母業


徐偉棟(Edward)是藝人徐少強及雪梨的長子,現年 29歲。小六時因父母分開而移居加拿大,與妹妹跟隨外婆生活,他在當地讀到中學畢業便投身社會,做過侍應、賣生果及調酒師等。
01年他終於立定志向踏上音樂之路,積極參加各種歌唱比賽。 09年打入溫哥華區新秀比賽決賽,後於當地擔任電視台主持,及後獲父親好友曾志偉賞識,去年加盟志偉投資的「影市堂」,參與電影包括《紮職》及《愛情達人》等,兩部電影均未上畫。父親徐少強生性風流,有過多段婚姻及婚外情,早年更在北京與一年輕女子結婚及誕下一女兒。而母親雪梨近年有參演無 綫劇集《尋秦記》及《師奶唔易做》等,但感情仍未有 着落。


父母識於微時
雪梨 18歲出道與徐少強合作拍電影《養鬼》火速撻 着,到雪梨有 咗徐偉棟先知對方早已有家室,但她仍執意把孩子生下來,愛得剛烈。


自幼出入片場
獨自撫養子女的雪梨不時帶年幼的徐偉棟到片場探班,只得幾歲人仔的徐偉棟已經同老竇十足餅印。


與父團聚
徐偉棟與妹妹徐穎捬天生注定食娛樂圈飯,妹妹去年參選溫哥華華裔小姐奪冠。雖然兩兄妹在破碎家庭長大,但無損與父親關係,不時會與徐少強見面。


老父再婚
近年專注在內地發展的徐少強,早年與內地女子再婚, 05年更帶埋一歲 B女外出,父愛盡現。

撰文:娛樂組
攝影:攝影組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()