媽咪姐

黎淑賢暫別傷心地

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

面對問題,有時媽咪姐會選擇行開吓, 唞番啖新鮮空氣再搏殺。近日被傳老公有外遇 嘅黎淑賢,上周五( 21日)亦同埋「仁美清醌」一班亞姐,去湖南及黑龍江為學校揭幕。當日朝早八點鐘,黎淑賢就孖住羅霖一齊 check in,上機前兩人把握時間嘆番支果汁做早餐。不過黎淑賢就顯得心事重重,一時托住個頭發呆,一時就密密 send短訊,唔知佢係咪趁上機前 check吓老公呢?

人人都有煩惱,不過兩位靚太一人一個名牌袋擺上枱係咁晒,就算再心煩媽咪姐都願!


黎淑賢一時發呆,一時就密密 send短訊,似乎收埋 咗一籮心事。相反,羅霖就鬼咁風騷,頻頻撩人傾偈,懶理發呆 嘅黎淑賢。


做乜咁唔開心呀老婆?(設計對白)
一日都係你個衰佬唔生性。(設計對白)


黎淑賢 2006年跟盧惠光離婚後,翌年即下嫁美容醫生許智政,並先後育有兩子(圖)。早前許智政被拍得當街攬女,有指兩人為此事嗌大交,女方更攜同兩子搬離愛巢。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()