插圖: Wendy

揞名爆

「死心眼」狐假虎威犯眾憎

2012年09月28日 ~~ 第896期 忽然1周

媽咪姐早前同一個喺公仔箱做咗好多年嘅朋友仔敍舊,傾吓食吓,佢就講起話「死心眼」睇落斯文又乖,但其實得個樣咋!話說幾年前佢同「得把口」一齊,嗰時呢位最鍾意偷食嘅男友好得寵,逢大騷都有份,連帶「死心眼」都覺得自己係「大星」㖭!好似有次拍劇要出海,個頭俾海風吹到亂晒就梗係啦,但「死心眼」即時發晒脾氣,同隨隊髮型師講:「我唔理呀!你幫我搞掂佢!」跟住人哋好細心幫佢搞完個頭,佢都繼續彈三彈四。咁髮型師梗係谷住道氣,但又礙於「得把口」嗰時有勢力,惟有返到電視城先狂呻!估唔到成個化妝間嘅同事即刻附和,可見大家都受咗「死心眼」唔少氣。

不過,隨住「得把口」連番出事,喺公仔箱嘅得寵程度大不如前,而死都唔捨得分手嘅「死心眼」呢,亦無得咁囂嘞!就無幾耐之前啫,佢喺拍劇化妝整頭期間,又嫌三嫌四,點知髮型師一句就「質」埋去,「點呀!你唔鍾意,唔好整囉!同導演投訴吖!」嘿,估唔到會俾人寸番轉頭嘅「死心眼」當堂無聲出。講真吖,「得把口」依家先叫啱啱企番起身有嘢做吓,之前就算想幫女友都有心無力啦!而且,媽咪姐都係講嗰句,己所不欲,勿施於人。呢個世界,山水有相逢嘅! 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()