祖師戀得癡纏何韻詩招積攬新女

容祖兒(Joey)自跟劉浩龍(師兄)拍拖後,雖然愛得低調,但二人相當甜蜜。好姨日前中環見到Joey容光煥發,心情好靚,但佢趕住去做訪問,所以打完招呼就走。不過佢被內地傳媒問到現階段感情狀況時,祖兒說︰「我只能說我們現在平淡、安穩,事業和愛“琤倍鑄o還ok。」

由於要低調談情,佢同師兄現在少有微博傳情,原來佢已經改玩Instagram,近日佢朋友上載一張「釣魚島是中國的,蒼井空才是世界的」橫額相,然後取笑師兄,指蒼井空係屬於佢,又爆佢鍾意睇日本AV,師兄唯有話:「我唔愛蒼井空好耐啦!」化名zuerzuerJoey見狀即時回應:「嘻嘻,你愛倉底貨。」Joey自嘲倉底貨師兄,雖然肉麻,但睇得出二人好sweet。

Joey有落,佢個好友何韻詩亦不愁寂寞,雖然佢之前發表「孤獨終老論」,但近期心情明顯好返,就算呢排同佢玩得好埋鄧九雲返台灣,日前佢去睇金燕玲主演舞台劇《半生緣》,仲對劇中演員謝承穎特別熱情,何韻詩攬實影相,佢仲一臉得戚樣,阿詩明顯好。謝承穎來自上海,現年30歲,但皮膚白晢幾索,而且在內地曾奪舞台劇最佳女主角獎,有才有貌。如今佢、Joey同師兄都咁開心,真係一天都光晒。

image
放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()