「我天生媚態好犀利」賈曉晨自認狐狸精 

一向形象性感的賈曉晨,感激無綫讓她演不同類型的角色,冲淡狐狸味。

在娛樂圈征戰6年,賈曉晨(JJ)之前和沈震軒拍拖,但可惜未能開花結果,兩人分手後,JJ火速搭上打星樊少皇,打得火熱。只可惜JJ和樊少皇撻着之時卻要背負小三之名,但她似乎無悔無怨,坦率的JJ還自誇形象似狐狸精:「我天生媚態好犀利。」

賈曉晨早年以歌星身份入行,入行以來她都予人嬌嬌女的感覺:「我拍電影時範圍好窄,唔係做靚女就係性感角色,反而喺無綫拍劇就可以多啲唔同發揮,純情、奸詐同乖乖女都做過,我最鍾意做乖乖女,因為可以做純情一面嘅我,又難得監製肯畀機會我,因為我一向以來形象都係性感,唔知我可以做乖乖女,好怕成日都做狐狸精,成日要做勾引男人嘅女人。
JJ為自己平反之餘,同時提醒身邊男人不要誤會自己是隨便的女人來打主意,她說:「我天生媚態好犀利,對眼又戚戚哋,太有神時候人哋就話我發姣,唔熟我嘅人以為我好鍾意蒲,其實我係宅女。」



早在今年3月底,賈曉晨和樊少皇已齊齊現身長沙的酒吧開幕禮。微博圖片 怕嫁入豪門

早年JJ和沈震軒甜蜜交往,更被拍到拍拖逛街的情景,可惜俱往矣,被問到感情生活,分手後JJ跟樊少皇撻着,可惜負上小三之名,但她未有怨言。其實不少身在娛樂圈的女藝人皆想釣金龜,視「嫁個有錢人」為畢生事業,年近30歲步入盛女之年的賈曉晨卻與別不同,她既怕大家庭的繁文縟節要求多多,又怕有錢人的豪門家規,她說:「對象唔使好有錢,同我差唔多就夠嘞,太有錢反而我會驚同擔心,她以千億身抱生個小朋友都有壓力,樣樣都有要求。我由細到大都想會結婚生仔,不過你一定要我生仔或者生女我好覺得好辛苦,都係順其自然開心。」



賈曉晨早前失戀後火速跟樊少皇撻着,因而負上小三之名,但她絕無怨言。 咀馬明尷尬

JJ雖然並非無綫的「親生女」但機會不少,早前在劇集《飛虎》中跟馬國明飾演賊公賊婆,當中她最難忘還是獻出螢幕初吻給對方:「仲要喺好緊張情況下,佢攬住我深吻,交代我哋係好恩愛嘅一對,初時都只係打算蜻蜓點水就算,但後來導演話唔得。」那場嘴戲拍了多次導演都不收貨,親吻多次令跟馬國明不熟稔的JJ尷尬不已。
採訪:卓寶花
攝影:葉君海
服裝提供:Ted Baker

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()