我得寵:暴戾貓大整蠱 雨僑踩地雷 

雨僑用毛毛吉祥,但貓咪似乎不理睬主人。

雨僑家中的三隻貓咪十分反斗,牠們趁主人出埠工作時,最愛搗蛋,將家裏大反轉,為宣洩不滿會將便便撒在門後,雨僑每次回港踏入家門都遭殃踩屎,令她又愛又恨。雨僑更揚言有意追求她的男士必定要愛小動物,否則冇得傾。
撰文:卓寶花攝影:仇志德場地提供:阿貓地攤

雨僑(前名羽翹)飼養了三隻異國短毛貓,日前帶同其中兩母女「吉祥」和「閃電」出動,由於七個月大的閃電首次出街,令雨僑手足無措,拍照時更硬生生被閃電抓得滿身傷痕,令雨僑大呼:「大家姐(指閃電)真係暴戾,細細個飲奶時都要撥開晒啲兄弟姊妹,所以我都慣咗俾佢抓。」



首次出街的閃電乖乖伏在雨僑膊上,擺甫影相。
【閃電】
年齡:7個月大
品種:異國短毛貓
性別:雌性 

雨僑家中養了三隻貓,吉祥最淡定。
【吉祥】
年齡:2歲
品種:異國短毛貓
性別:雌性 搗蛋宣洩不滿

原來閃電是雨僑家中最難搞的一頭貓,她說:「佢係話唔聽,又過份活躍唔瞓覺,最鍾意搞事,反而佢父母就喝得停,我都冇佢符,尤其我唔喺屋企幾日就慘,佢哋會搗亂屋企,又會喺門後留低啲大,搞到我每次一返去就中招。其實已經有三個廁所,佢哋係話畀我聽有不滿唔開心、扭計,所以我離開香港盡量會叫朋友幫我睇住佢哋。」
選擇養貓是因為較易打理,雨僑更親自為貓咪接生剪臍帶,但每次將貓BB拿走時都會很心酸。吉祥早前參與拍攝一間攝影公司廣告,雨僑自稱當星媽,不過她愛貓如命,不捨得貓咪辛苦,還說:「雖然拍廣告有收錢,但我唔想佢哋辛苦。」雨僑愛貓如命,最捨得花錢在牠們身上,高峰期家中有九隻貓,月花8,000元,現時只養三隻貓,支出節省至大約2,000元。



吉祥樣子可愛,雨僑帶牠出街更為她帶來異性緣。 寵物情緣勁冧

飼養寵物又曾為雨僑帶來寵物情緣,她說:「試過帶佢哋出街,因為佢哋個樣得意,有男性搭訕,個男仔仲係好靚仔。」雨僑擇偶首要有愛心及愛護小動物,她說:「想同我拍拖嘅男仔一定要鍾意我啲貓,唔鍾意就冇得傾。」



雖然雨僑經常被愛貓抓傷,但對牠們依然不離不棄。 反對情侶送寵物

寵物為人類帶來歡樂,每個主人決定飼養寵物前,其實都要慎重考慮能否照顧牠們一生,所以雨僑已經立下決心,要照顧寵物直至牠們百年歸老,所以她十分反對情侶間將寵物當作禮物送給對方,很多個案間接造成寵物被遺棄。
雨僑說:「好多時啲情侶送寵物畀對方,到分手後就唔想養,搞到好多寵物被遺棄,好可憐,所以覺得呢個想法係好錯,唔應該買一個生命送畀人。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()