做慣 師奶 戚美珍 當街 摷bra  3週刊 678期 

戚美珍雖然有幫TVB工作,但佢就唔願同老公苗喬偉(三哥)夫妻檔演出,大家最近睇《雷霆掃毒》亦只見三哥。不過,戚美珍主持《珍情品味》相當受歡迎。

雖然兩夫婦各有各忙,但兩人平時人前人後都好恩愛,連林為《珍情品味》做嘉賓,都忍唔住戚美珍面前讚三哥咁話:「我由細到大都有睇三哥做戲,《雷霆掃毒》係三哥最chok、最型、最Man一套。」戚美珍聽到有人咁讚佢老公,即刻爆甜笑!

唔知係咪心情靚得滯,戚美珍當日拍攝期間,竟然當街摷bra,成隻手伸入心口整理個bra,頗為不雅。之後佢發現好姨影相,即刻縮手扮冇事。其實當日佢公眾地方拍攝,引來路人圍觀,有粉絲一見攝製隊準備收工,即上前同戚美珍合照。有粉絲圍觀,佢都唔應該咁冇戒心。可能佢做得師奶耐,忘記自己藝人身分啦!

其實戚美珍同三哥真愛得癡纏,兩人相愛30年,原來曾分手,戚美珍說:「以前我經常嗌交,分手後佢仍然殷勤地接我返工放工,我就叫廖安麗向三哥講,叫佢唔好再追我,我一世都唔會再鍾意佢,結果我真係自打嘴巴!」

image
放大圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()