始源唔只擦港女鞋,亦話好欣賞同場嘉賓舒淇,話睇過佢主演嘅《非誠勿擾》覺得好正,好想同佢合作咁話。

CIA

韓國  SJ始源時薪 5萬

2012年10月17日 ~~ 第282期 Face

韓國天團 Super Junior嘅至靚仔成員崔始源上星期四中午由首爾飛 嚟香港出席名表店開幕活動。始源一到場,當然即刻對現場 3百個粉絲發動 冧女功勢,用廣東話、普通話同埋英文自我介紹之餘,仲用廣東話大讚港女「好靚女」。雖然佢講到好似粗口「好×女」咁,但一班粉絲一樣叫到拆天。

互動片段

韓國  SJ始源時薪 5萬



始源今次只係 喺香港逗留 咗 12個鐘,即晚就走,認真可惜。不過 CIA八到佢今次留港 12個鐘,鐘表品牌就出動約 60萬港幣酬勞,兼送佢靚表一隻,仲包埋大韓航空來回頭等機票。除番開計,始源時薪起碼 5萬,咁好賺,即使要趕頭趕命都無所謂啦!


始源到場後即玩自拍,仲即時上載呢張相上 twitter,好鬼勤力。


始源大約 9點離開現場,之後就換衫趕去機場。佢離開下榻嘅文華東方酒店嗰陣,專登行上前同一班喺酒店外等佢嘅 fans揮手, nice到暈。


SJ隊長利特即將要服兵役,始源話會同佢食飯餞行。

撰文: CIA

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()