無可否認,因為《430穿梭機》,因為「芷珊姐姐」,我們對黎芷珊是有些情意結的。

所以,當知道她入行近三十年來,終於有屬於她的個人清談節目《最佳男主角》,大家會戥她高興;節目叫好叫座,大家也會覺得這是她應得的。

螢幕上,她憑其軟性訪問技巧和私下交情,令劉德華、劉青雲、黃秋生個個影帝打開天窗說亮話;螢幕下,她當上了被訪者,亦同樣處處流露真性情,坦白得可愛——我想,就是因為她這些不造作兼簡單直接的性格,令她的情路上,出現了梁家輝、鄭伊健、陳小春和邵傳勇這幾位「男主角」。

「我覺得係條命嚟o架!我真係信我有條『可以識到靚仔,啲靚仔又OK你』嘅命o架!同埋我後生嘅時候靚啲,應該係溝到仔o架喎!哈哈哈!」她說。

我是信的,因為她現任那位在《愛.回家》中飾演律師的男友張達倫,也是靚仔一名呀。「佢係靚仔o架!連錢國偉第一次見到佢,都話:『嘩!靚仔過鄭伊健喎!』哈哈哈!不過呢,我哋七月嘅時候已經分咗手啦……」她的語氣忽然低沉下來。「嗯……都幾無奈o架……」

接着,坐在我對面的她,不停地用飲管和長匙羮攪動着那杯凍檸茶內的冰塊,靜默了好一會,垂下來的眼簾邊緣悄悄地出現了一道小小的淚珠。

 

張達倫

今年七月,在戀情第九個年頭時,黎芷珊和張達倫和平地分手了。從芷珊的話語間,不難感覺到她和他其實還是相愛的,可惜年齡差距卻成了這段情的「致命傷」,因為,她比他年長十二年。

我哋之前其實好耐o架啦,不過佢又唔紅,我又唔紅,冇乜人有興趣知咋嘛。哈哈哈!佢細過我十二年,我嗰陣時都以為得,其實唔得o架!

以前啱啱開始時,大家會好愛,乜嘢都唔理;但到咗依家九年,啲人就會問我哋點解唔結婚呢?跟住大家就好似覺得:「死喇!係咪真係要諗呢件事呀?」任何人拍拖咁耐,之後先去諗結婚,呢件事就已經變咗個責任囉!我諗佢會覺得好大壓力!

影帝劉德華與劉青雲罕有接受電視訪問,主持人是黎芷珊,而非查小欣。see,這就是友情!

雖然佢咁多年嚟都畀到我100%信心,冇令我懷疑過或者擔心過,亦都對我好好,但我係佢第三個女朋友,呢個世界好多嘢,佢都未睇過!我諗,佢自己都會好擔心,將來仲keep唔keep到呢樣嘢,好驚自己遲啲真係會對我唔住,呢件事係好無奈!你諗吓我五十二歲嘅時候,點都皺晒皮啦,但到嗰陣佢先四十歲,啲男人味先出嚟,有型有款,咁死未?年齡差距係好有問題o架,仲要佢係一個靚仔喎!

另一個問題係,佢覺得同我一齊,佢好受保護,佢覺得我好多嘢都好take care佢,自己好似冇長大到咁,佢話,趁依家起碼大家仲可以做到朋友,我哋仲好錫對方,咁不如……咁我哋依家嘅關係,就變咗好似屋企人咁囉,佢到依家仲好錫我,我有乜嘢搞唔掂,一個電話打畀佢,佢都會即刻飛過嚟!

其實我都好明白佢嘅心態嘅,無奈囉……嗯……真係無奈囉。

《最》早前開記招,芷珊的老死兼中學同學何超蕸(後排右三)畀面撐場。

邵傳勇

因為九八年情人節發生的一宗車禍,芷珊當時的男友邵傳勇頸椎受傷,差點癱瘓。在治療的半年光景,芷珊一直貼身照顧,外界都看好他們經歷過此患難後,照理就是拉埋天窗,不過最後此情卻在千禧年成了追憶。

我哋一齊咗都有八年!嗰陣佢撞車好大鑊,又斷頸骨又盛,仲整咗個好似巴斯光年咁嘅頸箍,仲要喺頭骨度開四個窿,成半年行動唔方便,我咪一路喺度照顧佢囉!咁大家覺得我好偉大,覺得患難見真情呀,覺得我哋應該結婚啦,但世事難料呀!哈哈!

當時係我提出分手嘅,唔知呢,so far其實覺得佢嘅性格唔係好啱我啦!

其實呢,有時候呢,有好多嘢唔係理所當然嘅!唔係話共患難就一定有結果嘅!不過,我哋分咗手之後,到依家都仲係朋友嚟嘅。

十年人事幾翻新,《娛樂大搜查》的主持們,只剩下芷珊繼續跑新聞。

陳小春

和陳小春拍拖,正值他在拍《晚九朝五》之時。多年來,二人對此守口如瓶,直到今天,差不多廿年過去了,公開不公開也沒所謂了。

其實我同小春嗰陣只係年幾貨仔,唔係好多人知。佢嗰陣仲係「風火海」,後來同我一齊,就開始拍《晚九朝五》。

嗰陣我哋啱啱開始冇幾耐,我唔係好想畀咁多人知,有日晏晝,佢出咗去做嘢,我喺佢屋企等佢。跟住咁啱Michael(謝天華)上去佢屋企攞嘢,我原本喺度聽緊歌,一聽見有人入嚟,我就即刻擰轉面對住個露台,唔郁,哈哈哈!

Michael當時雖然識我係乜水,但又唔夠膽走埋嚟問我,我又唔想公開,又唔想畀佢知道,結果,佢最終都淨係知道有個長頭髮嘅女人喺度對住個露台,冇郁,好得人驚!哈哈哈!

我唔知Michael仲記唔記得呢件事,但佢當其時一定以為自己撞鬼囉!哈哈哈!正常人都會擰過去打招呼呀,但我冇囉!哈哈!跟住佢攞完嘢,我聽到佢急急腳就走咗!哈哈哈!不過,冇耐呢,風火海佢哋幾個都知道我同陳小春一齊過。

N年前的《430穿梭機》合照,當年周星馳、嚴煥全、譚玉瑛及黎芷珊多青澀。

有傳星爺當年曾追求過芷珊,事實是他們兩個經常在開工時顧住玩。

鄭伊健

八十年代因為主持《430穿梭機》而跟鄭伊健拍拖,對外界來說,實在是芷珊最「經典」的一個男朋友。每次見她拿着咪訪問他跟蒙嘉慧的戀情,觀眾總會戥她尷尬。

老實講,我真係唔覺得尷尬喎!喂,我同佢幾廿年前嘅事喎!哈哈哈!對我嚟講,太遠啦!同埋,我又唔係因為邵美琪或者梁詠琪而同佢分手,冇牴觸o架!

我哋嗰陣做兒童節目,拍咗三年幾拖,但就成日鬧交,又勁呷醋、勁小器,佢同女仔講嘢又唔得,我又影響到佢,都唔畀我同男仔講嘢,真係好低能白癡兼無聊!試過好多次喺化妝間嗌交嗌到呢……哈哈哈哈!啲同事睇到,都唔夠膽行埋嚟,譚玉瑛都睇唔少,佢一見到我哋嗌交就唔出聲o架啦!

初入行時,芷珊、陳慧嫻及陳樂敏推出《少年雜誌》一碟,可惜只紅了陳慧嫻。

試過有次佢啱啱去完歐洲拍完嘢返嚟,買咗個玻璃音樂盒嘅煙灰缸畀我,我可以變態到發脾氣將佢揼爛咗!你話我嗰陣幾乞人憎!哈哈哈!所以嗰陣好多人都驚咗我,好似伊健班朋友、訓練班啲同學李家聲嗰啲,佢哋都叫我做「黎監製」!所以人哋飛我係正常o架!我係抵畀人飛o架!邊個頂得我順呀?

跟住分咗手之後好幾年,我哋都冇聯絡,係到我要開始出去做娛樂訪問,大家先再見番,開頭都有少少尷尬,但跟住都冇嘢。我有時有嘢要搵人幫手,都會搵吓佢,好似開二手衫店,佢又會畀一堆衫我;到今次我做呢個節目咁,佢又會肯撐我,好有情有義!

梁家輝

芷珊跟梁家輝拍拖,已是三十年前的事,那時女的才十六歲,男的,則已經廿五歲。

我細個好貪玩,成日都去disco,好反叛!嗰陣我由DD(八十年代初一間著名disco)開始蒲,我同梁家輝就喺嗰啲地方度識,係上山詩鈉介紹嘅,講講吓其實都有三十幾年啦!

我同梁家輝一齊時,我只係得十六歲,啱啱入行仲未出碟,佢大我九年,啱啱拍咗《火燒圓明園》,《垂簾聽政》啱啱上,我仲同佢一齊去睇,連雜誌都有做過封面o架!

嗰陣我爹哋仲未走(離世),我都帶過梁家輝返屋企,爹哋見過,好唔鍾意我哋一齊!因為佢覺得,點解我咁細個,要同啲做戲嘅人一齊呢?佢覺得戲子無情o架,但我當時點會識諗啫?

不過,後來我哋都只係拍咗年幾貨仔,因為我當時太細個,呢啲都擺到明唔會……同埋佢又覺得我貪玩,佢當時廿五歲,幾乎都覺得自己係可以結婚o架嘛,但佢點可以同一個十六歲嘅o靚妹結婚呢?

然後呢,我哋分咗手第二年,佢就做咗金像獎影帝——其實同過我一齊啲人都會紅o架!我條命就係咁囉!所以我係認命囉!哈哈哈!

這些屋企人

今年四十六歲的黎芷珊,擁有四分一葡國血統,爺爺黎登是澳門法律界翹楚,姑姐黎婉華則是賭王何鴻燊的元配。「我原本個葡萄牙名係Luisa Maria Leitao,中文名係我媽咪改,黎呢個姓都係跟Leitao呢個譯音。其實超蕸係我小學同學兼死黨,我嗰陣已經成日去佢屋企玩。「就算係大個咗之後,我同超蕸到依家都好friend好friend,大家姐(Pansy)同二家姐(Daisy何超鳳)佢哋,亦都會成日hang out,所以我哋成日都見到面。不過我哋都唔會提乜嘢親戚關係嘅嘢,反而係朋友關係多啲。」

芷珊小時候已常到何家玩,超儀長大後跟她說,當時對她的印象:「呢個姐姐成日攞住支結他嚟,紮住條辮咁,幾型喎!」

芷珊本身對下還有一個弟弟,父母自她五歲離異後,姊弟便跟父親生活;直至父親於她十八歲離世後,才開始跟母親多了見面。「我同佢(媽咪)冇乜緣份咁,嗰陣見親面都會鬧交,係依家大個咗先好啲。」

訪問尾聲,我要她如《最佳男主角》內的被訪者一樣,跟我公開一個秘密:

原來雖然芷珊於香港土生土長,職業是電視主持,說的是廣東話,但其實她並不太懂中文字。「我細個讀書,爹哋幫我drop咗中文,佢覺得冇乜用,到我大個嘅時候,咪知道要後悔囉!我啲劇本都要寫拼音,咁多年到依家,我都係識睇唔識寫。」

結果,即使是「最佳男主角」五個字,她都要我先寫一遍讓她跟着寫。「中文字啲筆劃咁多,我真係唔想記!」明白的,明白的!

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()