現正為無綫拍攝賀歲劇《初五啟巿錄》的郭羨妮(Sonija),無綫原本有意再邀她演出由徐正康監製、視帝陳豪與黎耀祥擔綱新劇《傳愛事務所》,同劇有陳法拉、馬賽、謝雪心等,不過有女萬事足的Sonija不為所動,決定拍完《初》劇後「休市」陪女兒過首個聖誕。據知,雖有高層親自致電給她洽談拍劇事宜,但都遭她婉拒。

不想劇接劇

記者致電Sonija,問是否辭演《傳》劇時,她直認有高層曾致電給她,不過因為自己拍《初》劇已很疲倦,而且兩劇的拍攝檔期緊接,故才推演。她謂:「都好攰,呢排好啲。之前日日開工,我都考慮到自己嘅情況。衡量過,如果拍完呢套可以抖一個月先拍都可以,但既然自己都畀唔到好嘅狀態,就唔係咁想拍。」提到《傳》劇個個演員都是好戲之人,Sonija坦言:「我知!都好可惜,個個都係好嘢嚟!」

據知,《傳》劇最初屬意邵美琪演出,之後改由Sonija頂上,如今Sonija為湊女推劇,再邀伍詠薇執三攤演出。伍詠薇接受電話訪問時表示:「其實執幾多攤都冇所謂,只要角色適合,加上有兩位強勁人馬合作,黎耀祥、陳豪都係視帝,求之不得啦!而且我同法拉又好熟,今個劇有佢,所以我都好想拍。」

郭羨妮希望陪愛女過聖誕,就算劇本再好亦會辭演。(資料圖片)
郭羨妮希望陪愛女過聖誕,就算劇本再好亦會辭演。(資料圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()