個個 4張幾,加埋過 200歲,但除衫依然有睇頭。阿葛激減 39磅最爆,仲隱約有朱古力腹肌,反而一向出名 fit嘅蔡一傑就好似鬆咗啲。

真面目

肥人生意  1年削 39磅肥肉 葛民輝 12月出減肥書吸水

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

《草蜢森巴大戰軟硬 fans演唱會》繼續喺紅館舉行, 12場騷暫時最爆唔係草蜢點跳森巴舞,亦唔係軟硬 啲潮人紀念品;而係上週六( 27日) encore尾段 5人着 咗紅褲仔扮 A&F男模,其中激減 39磅 嘅葛民輝最搶,由大肚腩變朱古力腹肌。手瓜更係 5人之中最粗!
原來阿葛一年前已開始做運動減肥,佢仲向本刊透露,計劃 12月出書教減肥。呢本書應該搶手過演唱會飛喎!

46歲葛民輝出道至今一直係肥仔, 08年軟硬開騷,拍檔林海峰練到成身肌肉,阿葛亦懶理,仲喺台上除衫晒腩。事隔 4年,上週六( 27日)《草蜢森巴大戰軟硬 fans演唱會》中,阿葛忽然同林海峰及草蜢三子赤膊穿紅褲晒腹肌,成為全場焦點。


08年
185磅
08年阿葛 喺《林海峰是但求其大合唱》棟篤笑中,爆衫晒腩上台唱歌,當時 185磅 嘅佢肥到要搵布帶封腰。


阿葛激減 39磅得 146磅, 喺演唱會後台成為全場焦點,就連好 fit嘅蘇志威都埋去摸佢條腰。

減肥靠洗腦


Fit爆阿葛 喺台上唔只騷肌,仲 喺台上做掌上壓,笑住做 10幾 20下都冇問題。阿葛話:「我軟骨唔好,消脂我好少跑步,反而我係踩單車多。」

阿葛身高 5呎 8吋,高峯期試過 185磅。今次激減 39磅肥膏至 146磅,全靠星級健身教練 Micheal(陳少松)幫手。與林珊珊拍拖多年的 Michael,曾經做過鄭伊健、古巨基和李克勤等私人教練。
去年 11月,阿葛開始請 Michael幫佢減肥, Michael先了解阿葛 嘅飲食習慣,再令從來唔做運動嘅阿葛,變 咗日日做運動。阿葛話:「佢勁在連我思想都改變埋,我以前郁都唔郁, 𠵱家唔運動唔舒服…… 𠵱家對 啲高脂食物無晒反應,應該唔會反彈!」

阿葛 1年減肥餐單
早餐 火腿通粉或米粉
午餐 麥包
晚餐 盡量唔好食碳水化合物,例如粉、麵、飯。
• 3餐盡量少油、少糖、少汁。
•一星期做 3次 gym,每次兩個鐘,包括跑步及器械操練。




瘦咗激似劉華
阿葛 fit咗,連塊面都瘦埋, 喺宣傳海報中,有網友話佢激似《天若有情 3之烽火佳人》入面 嘅劉華。




除 咗阿葛之外,李克勤及古巨基等,開騷前都會搵 Michael操練, Michael絕對係星級教練!


Micheal(陳少松)同林珊珊拍拖超過 20年,感情穩定,近年更成為星級健身教練,其 Michael’s studio健身室位於山林道 20號,常有明星出入。《壹週刊》圖片

當賺錢工具


大肥佬變大隻佬,阿葛一年神奇減肥歷程,係人都想知。有生意頭腦 嘅佢又點會咁易講秘訣,所以佢計劃年尾出書教人減肥賺錢。
阿葛話:「預計 12月會出書講呢一年我 嘅減肥歷程,講吓食咩嘢同做咩運動,點樣面對誘惑,點樣令自己減肥減得開心!(老婆有冇覺得你好正?)冇喎!我老婆覺得我呢 啲碎料!佢平時見 嗰 啲正過我好多!(心臟病有冇影響減肥?)我 嗰次心臟病好少事㗎咋,好似游水抽筋咁,好多人都會。」


08年 喺林海峰 talk show表演後,阿葛突然心肌梗塞,之後更到醫院留醫。


葛民輝為頭家日日做,屋企事靠晒老婆區祖凝(小圖)打理。上年 17歲葛仔放學就由媽咪揸車送去銅鑼灣補習。

林海峰最富貴


軟硬與草蜢連開 12場肯定豬籠入水,但其實每位身家都有番咁上下,絕對唔係撲水焗開騷 嗰隻。最富貴肯定係阿 Jan林海峰,有個市值 5,000萬 嘅南山別墅單位,有商台份糧又有勁和味嘅廣告錄音($6,000 20秒),近年又狂做《是但噏》巡迴,蘇志威更有蘇老闆之稱,最近開了男士禮服店吸金,反而冇物業在手的蔡一傑,則惟有靠「 DJ Remus」之名在夜場密密銀。


林海峰持有物業
•山頂南山別墅市值 5,000萬


蘇志威持有物業
•飛鵝山陶樂苑單位市值 1,800萬


蔡一智持有物業
•灣仔嘉薈軒市值 770萬


葛民輝持有物業
•嘉湖山莊麗湖居市值 272萬


蔡一傑持有物業
•曾持有海怡半島單位及薄扶林雅鑾閣等單位,但已相繼出售並只微賺,現手上並冇持有任何物業。

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()