鄧健泓( 38歲)先後換過三部車,自兩年前與龔嘉欣( 23歲)拍拖,已多次被目睹駕車從 TVB接送女友回荃灣新居。《忽然 1週》圖片

真面目

先落訂 心急娶嫩妻 鄧健泓買車樓箍龔嘉欣

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

38歲鄧健泓同 23歲龔嘉欣拍拖兩年多,感情穩定,兩年前已搬到男方荃灣樂悠居愛巢同居,近日鄧健泓再以 40萬買 mini新車,載埋女友齊齊返 TVB拍劇, sweet到痹!
據知鄧健泓買樓買車 氹嘉欣,都是為了下年娶女友過門做好準備。中佬拖嫩女,梗係要快手落訂箍實啦!

鄧健泓( Patrick)與龔嘉欣前年拍《隔離七日情》撻 着,當時已雙雙搬入深井碧堤半島同居;兩年前 Patrick為 冧女友,以 290萬購入荃灣樂悠居 500多呎單位繼續二人世界,現已升值至 350萬。上月 Patrick更因為女友喜歡 mini新車款,索性將舊 mini賣掉,以 40萬買新車,接送女友返 TVB。


前年鄧健泓以近 300萬購入荃灣樂悠居 500多呎愛巢,與女友同居,將女友完全私有化,愛巢現市值 350萬。《壹週刊》圖片




上月中以近 40萬買了紫色新 mini,只為氹女友開心。




2年即結
兩年前鄧健泓與龔嘉欣拍《隔離七日情》撻着,新劇《初五啟市錄》兩人再次合作,已到談婚論嫁地步。


女友多劇
龔嘉欣近年受無 綫重用,早前在《天梯》演出,又等《金枝慾孽 2》播映,難得拍拖冇影響人氣,排定期差唔多啦!

「想同佢結婚!」


據知情人士透露,大女友 15年的 Patrick急於娶妻:「 Patrick就快 40,女友咁後生又多人追,梗係想快 啲娶佢過門費事俾人撬走啦。自從 Patrick出咗部新 mini後,已經成日車女友開工收工,全天候做司機咁滯。 Patrick好想出年結婚,佢仲計劃出年結婚就即刻造人,想 40歲前做埋老豆!」
雖然 Patrick急於拉埋天窗,但都要女友應承至得,龔嘉欣早前回應時亦冧晒:「買車買樓呢 啲只係物質上 嘅 嘢,有時佢( Patrick) 喺公司買個飯盒我食已經令我好開心!係有結婚打算,我都想同佢結婚呀,我想 30歲前結婚生仔 㗎!結婚 嘅話會低調 啲,或者 喺外國結啦。」嘉欣都認定嫁你咯, Patrick淡定啦!

前度李詩韻溝富豪


鄧健泓曾與李詩韻拍拖 4年多, 09年分手,對於舊愛結婚在即,李詩韻上週五回應時表示:「冇乜同佢(鄧健泓)聯絡,如果佢結婚就恭喜佢 哋啦,係開心事!但佢冇親自同我講,佢同我講至再回應啦。」


主動出擊
與鄧健泓分手後,李詩韻多次被傳有意溝富豪,去年底被拍到夜蒲蘭桂坊,有傳同場還有鄭志恆、林忠豪等一班富二代。《壹週刊》圖片


冇乜聯絡!恭喜佢哋!真實對白


李詩韻與鄧健泓拍拖時曾合作拍劇,更高調以情侶姿態宣傳。《壹週刊》圖片

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()