杏兒架百萬 Ben跑盛傳係黃宗澤年頭送嘅箍煲禮物, 2人雖然分 咗手,不過杏兒就仲 keep住揸呢架箍煲車。《蘋果日報》圖片

FBI

胡杏兒失魂犯法

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

個個都話女人狠起心上 嚟特別絕情,你唔好唔信呀,胡杏兒咪人辦囉!年頭斬纜同黃宗澤 8年情,跟手就用 1,600萬買郝德傑山豪宅,極速搬離兩口子曾經女上男下 嘅沙田晉名峰愛巢,對多一秒都費事囉!

分手一乾二淨, FBI發覺精甩邊 嘅杏兒做漏一樣喎!就係未同運輸署申報更改黃宗澤送畀佢部 Ben跑 嘅地址。法例規定,地址如有變動, 72小時內就要向運輸署遞交,杏兒搬 咗一段時間都未做 嘢喎。冇事尤自何,唔好彩超速違泊俾警察發現未改地址,隨時被檢控㗎!


今個月 19日, FBI發現胡杏兒揸住黃宗澤送嘅 Benz跑返回郝德傑山。杏兒除咗未轉地址,佢早排仲同記者講自己未知幾時搬得,可能 11月後,講大話喎!


分手後杏兒失魂、拍緊劇集《好心作怪》嘅 Bosco就暴瘦,一向玩得嘅 Bosco,估唔到咁 hurt喎呢次!

撰文、攝影: FBI

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()