必買 Saint Laurent
Belt& Acc: Toga
Jumpsuit:3.1 Phillip Lim
Shoes: Christian Louboutin

驗衣官

Fashion Talk: Women in Black

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

黑色襯窩釘
今年秋冬好少色彩繽紛 嘅顏色,黑色更成為女星主打, Ricky說︰「今季身上點都要有啲黑色嘢,如果黑色 喺飾物上,好似帽同袋再配上窩釘就更好,又唔使咁悶。」

楊千嬅 GOOD


我仲努力修身中,呢段時間,我都會揀 啲挺身布料,夾雜透薄質地 嘅服飾,黑色亦會係主打,最近有留意 Saint Laurent來季配飾,好鍾意佢布料 嘅配搭,仲有佢 4、 5吋高 嘅高 踭鞋,生咗 BB後我終於可以着番喇。


Saint Laurent Paris S/S 2013





吳雨霏 GOOD


黑白最潮
Shoes: Isabel Marant

黑白簡單有型,有潮味,但其實佢以前好 啲,如果加少少飾物會 trendy啲。 

劉心悠 GOOD


型格少女
Top: mi-tu
Pants: Donna di Eleganza

個樣好靚,其實佢都係襯少女 啲 嘅 style,今次全黑轉玩型格,連髮型都配合埋,都算唔錯啦。 

連詩雅 BAD


失手師奶
Top: 2%
Shoes: Venilla Suite

其實佢 嘅高度同身形,平時着咩都好少失手,但今次件外套好師奶,就算 show長腿都唔靚,件青色背心仲好怪添。 

江若琳 BAD


短裙大籮

上身冇咩問題,但下身就唔好睇,條裙 嘅褶位搞到 pat pat好大,對 boots又太笨重。 

Ricky Kwok(郭慶彬)




入行 9年星級形象指導,曾與袁詠儀、樂基兒、李冰冰、周慧敏等合作,今年 9月獲邀出席巴黎睇 Chanel、 Valentino和 LV等 fashion show。近年憑敏銳時裝觸覺及狠辣批評,被各大報章雜誌邀請做衣着判官。 

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()