搏盡玩濕身
炸雞排炸到出晒名, 19歲的鄭佳甄被安排到日本拍寫真。早前為日本《 Playboy Weekly》影寫真,這輯肉色濕身照,宅男睇到狂噴血。

真面目

咪咪教室  C變 G谷胸片熱爆 雞扒妹:很多男生想摸我

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

香港模後勁不繼,但隔個海的台灣嫩模則剝唔停,最新代表係人稱「雞排妹」的鄭佳甄,最近由台灣紅到過日本,拍寫真之餘,下月更會在日本發行 DVD,被日傳媒稱為「台灣爆乳娘」。
不過雞排妹唔只殺過日本,早前( 21日)她上載一條「造乳溝很簡單」的影片,親身示範如何神奇地由 C變 G cup。影片上載一週,點擊率已超過 60多萬。港仔睇到流口水,但身懷 G奶的雞排妹於專訪中亦直說:「很多男生對我有非分之想呀!」

互動片段

媽模教港式谷胸



鄭佳甄拍炸雞片爆紅,睇佢當時未紅已經好愛露。

擁有 32G巨乳、 19歲的嫩模鄭佳甄,因年初幫當地一間雞排店拍攝宣傳片放上網而一炮而紅,而她於 YouTube的個人頻道「一天一粒」亦成宅男追睇目標,除了「造乳溝」外,其餘自拍片點擊率亦閒閒哋達 10萬。 

谷溝三部曲




1未谷零罅
雞排妹教谷胸前,只係戴咗個有鋼線的 bra,可見她完全冇事業線。


2蠱惑加墊
之後,佢將 bra帶校緊,其實已經見到有罅,不過未係最勁!


3咇盡長溝
最後加埋個「砵仔糕」,整個「豐胸過程」順利完成,一條 3吋長嘅事業線馬上呈現。



12月襲港


來港出席動漫節之餘,當然唔少得着比堅尼 show吓身材,搶灘攻香港宅男市場。

喺台灣爆紅後,雞排妹瘋狂接 job,除繼續上載影片外,出騷接通告拍廣告等接唔停。
雞排妹極速在網上瘋傳,除了令她成功登陸日本出寫真 DVD外,最近為日本《 Weekly Playboy》拍攝的一輯新水着相,更令港台宅男瘋狂,據知將於 12月舉行的亞洲遊戲展, Sony PlayStation亦會邀請雞排妹訪港做嘉賓, PS公關 Jessie表示:「雞排妹最近好似好紅喎!我哋都有諗過佢,或者請佢做嘉賓啦!」 

拍上癮


雞排妹迫爆乳溝熱爆之前,其實佢都拍過唔少片放上 YouTube,無論係自拍定做節目宣傳,佢都一定露到盡。


唧奶浸溫泉
雞排妹接受電視台專訪時要浸溫泉,佢只着比堅尼浸,連件比堅尼都差啲包唔晒。《蘋果日報》圖片


低胸整沙律
雞排妹亦愛自拍日常生活,不過簡單整盤沙律都要低胸上陣,貫切雞排妹性感 style。


體育服誘惑
早前到日本拍寫真時雞排妹拍咗條片做宣傳,佢紮晒辮仲講埋日文,擺明氹㗎仔啦!


水手裝谷 game
身為 online game代言人的雞排妹,做訪問時當然要落力 sell,着低胸衫一定唔少得。

絕不露點


7月雞排妹被邀來港出席動漫節,當時已經有唔少 fans,如果 12月再攻港,宅男一定攻陷遊戲展。《蘋果日報》圖片

行性感的雞排妹,雖然年紀輕輕,但自拍 YouTube片卻題材大膽兼誘人,雞排妹接受本刊專訪時說:「如果真的有廠商睇中我,我也很想到香港發展呀!其實公司都不會管我放什麼上 YouTube,主題都是我自己想的。我身材好,我知很多男生都對我有非分之想,有些還想摸我,惟有自己小心點呀!不過我一定不會露點,給很多錢也不會!」點都要保持啲神秘感嘅! 

媽模 Mia藐:唔係大一定好!


Mia攞住啲 Nude bra邊教港女墊胸邊說:
「其實佢嗰招好多女仔都識,要谷事業線一啲都唔難,最緊要係谷得靚唔靚啫,唔係大就一定好嘅!」

雞排妹教谷胸搞到班香港宅男心癢癢,查實講墊胸香港亦唔輸蝕,媽模 Mia仲寸雞排妹濕濕碎,同門 Jeana亦搭嘴話冇必要下下谷到咁行。 




Jeana:「使唔使谷到咁行呀?」


李蘊:「我 𠵱家唔使谷胸喇,由佢谷囉!」

採訪、撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()