26歲的 Lana Del Rey,身高 5呎 6吋半,雖然唔算係標準 model身高,但勝在身形均勻,樣貌又有古典味,最近以懷舊 look拍 H&M新秋季廣告,令好多人都記得佢。

西面

H&M女模  Lana Del Rey懷舊洗腦

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

最近大家經常見到 H& M廣告喺電視密密播,廣告中最搶眼當然係有個以 60年代懷舊打扮的靚女對住支咪唱歌,而呢位靚女正是今年於美國超紅的才女歌手 Lana Del Rey。
現年 26歲的 Lana憑 H& M廣告成功入屋,做 model有型格,唱歌更加係拿手好戲,特色係聲線低沉夠磁性,加上識作曲,今年頭推出大碟《 Born To Die》至今已勁賣 280萬張,下年格林美新人獎肯定冇走雞。

現年 26歲、於紐約出生的 Lana Del Rey,自小已鍾意唱歌。 18歲啱啱成年已於紐約做酒廊歌手搵食,由於聲線低沉夠特別,好快已有唱片公司搵佢簽約,可惜一直紅唔起,直至上年跳槽大公司 Stranger做旗下歌手,年頭推出大碟《 Born To Die》,主打歌〈 Born To Die〉更由美國 hit到歐洲,至今此碟全球銷量已高達 280萬張。


Lana成為今年 H&M秋季代言人,佢嗰張瞓身海報大大張掛喺中環鋪面櫥窗內,唔少人行過都係咁望。


Lana以 60年代打扮拍嘅 H&M新廣告,最近在電視日播夜播,超洗腦,而廣告歌亦由 Lana主唱。

新 Fashion Icon


Lana唱歌有 feel,樣貌同外形又夠型格,唔只被手袋名牌 Mulberry邀請做生招牌,更成為 H& M新一季 Exclusivel Concious平價晚裝系列代言人。揀中 Lana嘅原因係 H& M新一季秋冬裝想玩復古,所以就搵樣貌同輪廓有古典味的 Lana做 model,以 60年代打扮拍廣告, 𠵱家個廣告喺電視日夜播,入晒屋。


今年 1月推出大碟《 Born To Die》,唱片封套上 Lana以半裸姿態攬住男模,夠晒大膽。


網上圖片

14歲酗酒


唔只 H&M, Lana仲係名牌手袋 Mulberry代言人,上週三晚 Mulberry於新加坡慶祝旗艦店開幕, Lana亦以復古造型上台唱歌贈興。網上圖片

Lana充滿古典味又優雅,但估唔到曾經爛蒲爛飲, 14歲便試過酗酒。最近她自爆:「當時我曾經日日飲酒,就算一個人都照飲,當時我飲到認為酒已經重要過世上任何一切,我嘅思想同情緒都變得好陰暗,搞到我父母都好擔心,最後要送我去寄宿學校先戒到酒。」好彩搣得甩鋪酗酒癮, Lana有今日成就,真係要多謝父母。 

撰文:何家文

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()