FACEweekly

女力樂壇攻略  Super Girls

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

從前香港樂壇有 Cookies,跟住有女生宿舍,熱烈地彈琴熱烈地唱,到近年都一直沒有好一隊女子組合出現。韓風滲入後,香港女子組合一隊又一隊重燃,要消化不是一朝一夕事,要突圍跳功、舞功高之外,最重要當然睇得,今天的 Super Girls位位做過模特兒, 5位長腿美女唔講得笑,曲風更宣揚 girl power,秒殺男女粉絲。

Aka趙慧珊




身高: 5'7"誕生日: 2月 15日(水瓶座)
擇偶條件:如果自己係男仔,一定會揀容祖兒。 

事業篇:空姐都唔做


5位成員來自五湖四海,不約而同是 Jam Cast旗下的模特兒,「公司有很多 talents,於是計劃組成女子組合,我們從約 100位當中挑選出來。」位位性格不同,有文靜的 Yanny、好動的 Cheronna等,更有決心高的隊長 Aka,放棄當前工作,毅然投入組合,「未入隊前我係專業資格教芭蕾舞,因為好鍾意唱歌,決定一試。」隊員 Jessica更放棄國泰空姐高薪一職,「好多人會覺得呢個係夢想職業,但我真係好鍾意表演多過 serve客。雖然大家都唔知會發展成點,但決定了就要用盡全力做。」 𠵱家 girl power唔睇小得。

Yanny陳穎欣


從未試過遇到如此熱烈招呼,一見 Super Girls就排成一線打招呼,宅男見埋 10隻長腿定必招架不住。 11月中推出首張大碟《超女時代》就大騷長腿。

身高: 5'5"誕生日: 12月 22日(山羊座)
擇偶條件:心地好、有才華,最好是方大同類型。 

友誼篇:一齊食 yogurt


5月正式出道,一開始大家工作時先見面,「直到簽了星煥唱片公司,要真正出碟,要出埠如廣州開騷,就開始驚,開始怕發台瘟連累大家,那時先真正關心對方,因為大家也很緊張前途。」成員 Heidi更是唯一要讀書的(正修讀 HKDI時裝形象設計高級文憑 final year),「好在一星期返 3日,放學要趕去練歌,放學先有時間溫書。」把握時間很重要,但享受隊中友誼更珍貴, 5位訪問間你一言我一語,非常好友,原來大家最愛食 yogurt,「放工後大家最愛食 green tea yogurt,上面要加好多好多棉花糖。」各大 yogurt公司,有冇興趣搵代言人?

Heidi李靜儀


身高: 5'6"誕生日: 2月 27日(雙魚座)
擇偶條件:高高瘦瘦,要專一,理想對象是韓國影星元斌。

Cheronna吳嘉熙




身高: 5'4"誕生日: 12月 17日(人馬座)
擇偶條件:要 sporty,可以一齊玩水上活動. 

粉絲篇:女粉絲好啲


新碟未發售,已推出單曲如︿ Be My Love﹀、〈話愛就愛〉等,歌詞如「敢愛我請講出來 講不出口也要寫出來」大談 girl power, Super Girls有統計過,男女粉絲各佔一半,咪以為係男仔至鍾意,「隊名話到明,女仔可以好 super,而且要女 fans接受我們全女班,也不是一件易事。」成班靚女出席活動,梗有癡心男粉絲,難得初出道的 Super Girls也不怕癡,更全程維護,「佢哋係錫到我哋燶就真,有位男 fans煲埋剪咗腳甲的雞腳湯畀我哋飲,真係好 sweet。」隊員 Cheronna及 Yanny更試過隨便口講想要毛公仔,第日就收到男 fans自己手織毛公仔。請問幾時組合 Super Boys,我都想參加呀!

Jessica亞


身高: 5'5"誕生日: 11月 15日(天蠍座)
擇偶條件:踏實,任賢齊是其一。 

撰文:陳家豪
攝影:葉曉明
化妝: King Ip
髮型: Jonathan Shum、 Calvin Tsoi@HAiR

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()