No.1拉麵$98
配菜包括紫菜、喬菜、木耳、蔥粒、半熟蛋及叉燒等,叉燒也有兩種,一款豬腩肉,肉身肥美,另一款則是豬肩肉,豬味較強。

潮𡃁便當

拉麵新店停不了

2012年10月31日 ~~ 第284期 Face

近 4個月來,香港人可樂了,無論大小商場,還是橫街窄巷,都可發現新拉麵店的足跡,口福不絕之餘,一場又一場拉麵戰役,現在開始!

絕密醬油秘方
No.1拉麵


來自日本福岡的過江龍長浜 No.1拉麵,在當地已有 40年歷史, 8月在港首開分店,由日裔山崎先生及其妻子 Leslie主理,更專誠由當地請來拉麵師傅山崎先生進駐。豬骨湯底的靈魂所在:醬油,更是日本長浜 No.1與山崎先生事前協定必須保密的秘方,加入之後拉麵湯底會變得更加鮮香,這道秘方甚至連 Leslie也不知道。玉子拉麵及 No.1拉麵,乃店內大賣作品,後者分量最大,店內人氣之選,最多日賣 70碗。


玉子拉麵(硬麵)$82
半熟蛋呈橙黃色,液中帶膏,入口軟滑甘香。麵身細長,有掛麵效果,入口有嚼勁,湯底濃郁。


極辛拉麵$80
放入炒過的芽菜及叉燒粒增強香味,湯底方面則用上豬骨、一味粉及辣椒等材料,惹味香辣,每日限定 10碗。


燒酌$40/杯
相對清酒,燒酌在日本年輕人之中更為流行,由於以蒸餾方法製作,不含熱量,卡路里較低,女士們也愛,仲可以溝埋烏龍茶一齊飲。


House sake
(300ml)$98
福岡的長浜 No.1拉麵以屋台(即大牌檔)起家,提供酒類飲品,而這隻 house sake,入口較辣。


店主兼師傅山崎先生
來港 7年,多年前與太太 Leslie去過福岡的長浜 No.1拉麵後,深受其拉麵及「屋台」設計所吸引,所以千方百計與日本長浜 No.1商議取得特許經營。


食客 Matthew
呢度嘅玉子拉麵好食,所以再嚟。
食客 Nick

長 No.1拉麵




地址:中環九如坊 14號地下
電話: 2323 6115
營業時間: 11:30am-3:00pm 

最大豚王新店限定拉麵


豚王中環、銅鑼灣店大熱,日日排長龍,原來新店最近已在尖沙咀悄悄立戶,面積更大,有 1,500方呎,繼續以豬骨拉麵作主打,湯底用上 50斤豬骨,只限定做 300碗,製作需時整整 1天,但卻不會留過夜,寧願每日再整,保持新鮮。除此之外,店鋪仲喜歡玩新鮮,每週設計一個限定拉麵,午市、晚市各賣 20碗,通常 1小時內沽清,手快有手慢冇!


限定王:胡椒拉麵$90
加入大量黑胡椒粒,香味撲鼻而來,湯底極濃,杰身,伴熱湯入口,微微帶辣,在喉頭長久不散。


豚王$90
湯底呈奶黃色,入口濃郁,帶油分,層次豐富。叉燒薄身,但柔腍多肉,幾近入口即化,豬肉香四溢。


黑王$90
拉麵中間的球狀物乃免治蓉,由人手搓成,內加入墨魚汁及黑蒜,混在豬骨湯中伴麵吃,墨魚鮮味、蒜蓉惹味及豬骨味合而為一,味道極為豐富。


師傅阿 Ben
為咗保持新鮮感,日本人甚至一年 365日都有新拉麵推出,我哋每星期諗一款新拉麵,都係想仿傚當地做法,等客人體驗到日本人食拉麵嘅習慣。


食客 Kaka
銅鑼灣店成日要排隊,所以聽到呢邊開咗新店,就過嚟試吓,呢邊無咁多人。

豚王




地址:尖沙咀棉登徑 28號錦榮商業大廈地下
營業時間: 11:30am-11:00pm(星期日休息) 

澳洲西冷
和牛湯底


去過東京一蘭都知道座位設計成一人一格,勁玩自閉,不過倉吉雖然格局形似,但老闆葉先生說,該店設計靈感其實來自一間日本燒肉店,加上多年前在鳥取得到和牛拉麵食譜,所以決心經營以和牛為湯底的拉麵。店鋪最大賣的和牛神拉麵,選用 4歲大的澳洲西冷牛,貪其牛味濃郁,湯底則用上牛不同部位例如牛骨、牛大腿、牛背、牛筋及牛尾等熬製 12個小時而成,務求令層次更為複雜。


和牛神$92
選用澳洲 M5西冷牛肉,肉身只煮至 3-4成熟,再以濃湯灼熟,入口牛味濃郁。


青神(配豚骨湯底)$68
將有機菠菜烚熟後打碎做成菠菜蓉,食前可先呷一口豬骨湯,再將菠菜蓉化在湯中一齊食用,湯底立時變得醒胃不膩。


師傅阿星
落和牛之前,通常都要汆走血水,用 32吋嘅電煲以 80°溫水將湯底熬兩日,期間我亦要不時留意湯底,咁先做到好味嘅和牛湯。


師傅阿星
落和牛之前,通常都要汆走血水,用 32吋嘅電煲以 80°溫水將湯底熬兩日,期間我亦要不時留意湯底,咁先做到好味嘅和牛湯。


全店均以自助形式出售拉麵,客人可先在此機前選擇食乜。


店內裝有感應器,只要一入座,門外感應牌的燈光就會立刻熄滅,方便嚟到的客人知道有冇位。

倉吉拉麵




地址:尖沙咀彌敦道 36-44號重慶大廈活方地庫 8號鋪
電話: 2723 0393
營業時間: 11:30am-10:30pm 

玩暗號
食神秘拉麵


受母親在尖沙咀、銅鑼灣等地開設有名拉麵屋一平安的影響,蒲谷兩兄弟 2個多月前開設了拉麵 Jo。不同的是,兩兄弟開的是日本最傳統、專做拉麵的地道小店,客人由進入店鋪、點餐、用餐到離開,可能不過半小時,貫徹日本人高效率的精神。拉麵 Jo每星期都會提供一個 Secret menu,只要識得在 menu的左上角處圈上一圈,師傅看到暗號,就會奉上 unknown拉麵,勁玩神秘!


Secret拉麵:炙魔拉麵$78
最特別是加入質感像台灣鹵肉的麵豉豬肉,材料包括唐辛子、蝦米、醬油、豬免治及豬背脂等,令湯身辣中帶鮮,配埋熱湯,辣味悠久。


味噌拉麵$78
湯底選用北海道味噌及其他秘製材料熬製 16個小時而成,濃而不膩,不怕食到口渴。


山(野菜)拉麵$88
山拉麵,在日本非常流行,主要加咗椰菜、芽菜再加埋秘製豚骨豉油煮成。


味噌拉麵$78
豬骨湯入口鮮味濃郁,湯身微微帶杰,富有層次。叉燒肉身長薄,有別於坊間方圓形狀,並帶少量肥膏,加上炸過的芝麻,入口惹味富油香。


師傅
佐藤先生
整炙魔拉麵嘅麵豉豬肉最考功夫,因為小小嘅麵豉蓉,就可以帶起整碗麵嘅味道。


食客 Natashia
我住香港仔,上星期六食完之後好掛住呢度啲拉麵,今日再嚟食過!

拉麵 Jo




地址:銅鑼灣加路連山道 3號地下
電話: 2885 0638
營業時間: 11:30am-3:00pm
  6:00pm-10:30pm 

撰文:梁智欣
拍攝:葉曉明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()