讚杜德偉婚照得意 周汶錡唔敢去飲


周汶錡指自己婚事和杜德偉太近,喜事相冲,不會去飲。

下月圈中喜事多,霍啟剛及杜德偉1111同日結婚,杜德偉婚照大玩50年代懷舊風,在港台兩地擺酒。上月法國結婚的周汶錡,表示沒收到舊愛杜德偉的請帖,因為兩人婚期太近,傳統上相冲,所以不會出席,但不忘大讚杜德偉的婚照得意有趣。

周汶錡和Jessica C.等前晚在中環出席fashion TV活動,上月和富貴老公Julien在法國結婚後,周汶錡一直密密工作,她謂沒想過蹺埋手做少奶奶,她說:「每個人都有唔同階段,婚後要工作,生完仔都可以工作,唔係就會out,現代女性呀。」



杜德偉和女友Ice Lee的婚照大玩五十年代懷舊風。 資料圖片 

(右起)Jessica C.、師妹Angie Ng及何紫綸全黑短裙現身。 唔補影婚照

舊愛杜德偉與比他年輕24歲的嫩妻Ice Lee下月結婚,早前婚照曝光,杜德偉和女友大玩50年代懷舊風,杜德偉梳蛋撻頭扮飛仔,周汶錡表示有看到:「好得意呀,有睇到,幾懷舊,唔係傳統嘢。」她和Julien的似乎更傳統,她說:「我都冇影到,我嗰啲唔係真正企定影,係現場相,不過唔會補影喇,另一半又唔係藝人。」不過,她不忘祝福杜德偉,更說:「真係影得好得意。」

自言好迷信

問有否收到杜德偉的結婚請帖?周汶錡說:「冇呀,唔可以出席,會撞呀,冲喜!」她指婚禮之間要相隔三個月,自己結婚和杜德偉只是差兩個月:「冇帖呀,我都唔會去,我好傳統、迷信,不過其實佢哋係幾時?」同場Jessica C.則例牌性感谷胸,表示穿透視裝有少許尷尬,又踢爆Ana R.和男友在外地過甜蜜生日。
杜德偉和霍啟剛一樣將在下月11日結婚,杜德偉在深灣遊艇俱樂部結婚,下午簽紙,晚上擺酒,星級伴郎團有梁朝偉、鍾鎮濤和呂方等,之後會到台灣於下月20日在當地君悅飯店再設婚宴。
採訪:林嘉慈 攝影:陳慧安

周汶錡認傳統拒赴舊愛婚禮

名模周汶錡與Jessica C.前晚出席活動,周汶錡被問何以婚後更活躍公開活動?她笑謂:「自己係模特兒,都會去啲時裝活動。(唔使陪老公?)一陣會食飯。結婚係好普通,生咗仔都可以做嘢,唔做會好out。」



周汶錡坦言不會因已婚而減少工作。

提到舊愛杜德偉將11月11日結婚,問周汶錡有否看過對方婚照?她說:「啲結婚相好得意,好懷舊feel,唔係傳統嘅結婚相。(邊個相靚啲?)我都冇影過,淨係得婚禮相,但唔會補影。」再問有否收對方囍帖?她謂:「唔去得,會撞咗(相沖),因為我結婚未夠三個月。(迷信?)我係傳統嘅人。」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()