今年生日古仔雖然要開工,但有靚女 Melanie Z陪,都無咁慘。

探熱針

打破常規 生日破例開工 古天樂換索女津貼

2012年11月22日 ~~ 第1185期 香港《壹周刊》

古天樂有一鐵規:每年生日,放假唔開工!但在剛過去的生日(十月二十一日),他迫不得已打破執行多年的慣例,在當日為 PCCW拍廣告,唯一補償是全程有靚女、中美混血 model Melaniez相伴,令這個 42歲生日,一啲都唔 dry!

閉關泰國


最近崛起的 Melanie Z擁有 34、 24、 35身材,被指同是鬼妹 Jessica C的新勁敵。

影壇大忙人古天樂,七月開始,留守泰國為彭氏兄弟執導,以消防員為題材的 3D電影《逃出生天》埋位,為集中精神拍攝多場救火動作場面,古仔寧願賺少啲,在這段時間,盡量推掉其他工作,專注留在泰國拍戲及操練體能。
但礙於一早接落 PCCW一站式智能家居服務廣告,廣告又要趕在十一月出街,加上拍攝時間正值他在泰國趕戲,還要撞正拍攝重頭救火大場面,電影公司企硬唔放期。
不過,古仔原來有個規矩,每年生日(十月二十一日),必定放假 no show,所以在《逃出生天》開拍前,他已向電影公司攞定三日假返香港,最後古仔唯有打破多年慣例,生日假期開工,二十號返到香港,便趕往外景現場,通宵拍廣告,正日當日,早上拍平面,夜晚同屋企人食飯慶祝,第三日又一早再開工,拍到傍晚,才趕搭最夜一班機返回泰國,三日假,開足三日工。 




因為 Melanie Z廣東話唔好,對白講到歪晒要 NG,古仔冇唔耐煩之餘,仲好開心,扮她講嘢。




廣告中古仔唔再做 Mr. Cool,加插不少搞笑動作同表情。




生日正日古仔要在影樓度過,廣告商特別送上蛋糕幫他慶祝。




古仔對今個廣告製作好嚴謹,不時同導演商量鏡頭角度同研究對白。


日前才完成泰國戲份返港,即刻與苟芸慧出席活動賺錢。(《蘋果日報》圖片)


最近四個月古仔都在泰國扮消防員,操得勁 fit。(《蘋果日報》圖片)

有女氹


古仔犧牲了假期,但今次接拍廣告,除了有七位數字酬勞外,合作的女主角胡惠珊( Melanie Zeller)亦十分有本事,氹得 Mr Cool相當開心,還加料在廣告中自度搞笑場面。
「因為 Melanie係中美混血兒,啲中文講得唔係好正,未 roll機都仲講到,但一 roll機就緊張,講到歪晒;古仔就有樣學樣,同佢一齊講歪晒,仲專登拍咗一個歪音版本,但呢個版本唔會出街,純粹留俾古仔自娛!」一名工作人員說。

港女至愛




由李澤楷揸旗嘅 PCCW,近兩年推出新產品,都落重本,搵來城中超級靚仔,港女爭住愛的「筍盤」做代言人。

陳豪
41歲的陳豪,被稱「無綫筍盤」,形象正氣健康,也是無綫吸金力最強的小生之一,深受廣告客戶歡迎,試過一口氣速接六個廣告,年賺千萬計。去年, PCCW搵陳豪扮安裝員 sell光纖上網,成功入晒屋。 




郭富城
47歲的郭富城,有「舞台王者」之稱,近年轉戰電影,先後兩次奪得金馬影帝,早前,電盈重金禮聘阿王( Aaron)擔任 mobile系列代言人。 

撰文、攝影:娛樂組

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()