兩年零八個月冇出碟, S.H.E再合體,落重本去到歐洲拍 MV。

國台扮

Selina欠 咗救命恩人

2012年11月22日 ~~ 第1185期 香港《壹周刊》

Selina復工, S.H.E終於再合體出新碟。全新專輯《花又開好了》 11月 14日全亞洲發行,點知原來呢一日係余灝明生日,即係同 Selina一齊拍《我和春天有個約會》齊齊被燒傷 嘅男主角。
余灝明生日當日留言:「 25歲,你好,這是一個新的開始……」 Selina見到即搭嘴:「我們都是天蠍呢!所以一樣堅強努力!」此言一出,余灝明班 fans即鬧,因為盛傳當日余灝明以身體擋火勇救女方,又讓佢去醫院先,所以身體燒傷情況比 Selina嚴重。一人鬧一句,搞到有 5萬幾個留言,大部分都係插 Selina,覺得佢 响度晒命喎!唉!一人少句啦!




Selina留言祝福余灝明,換來 5萬個留言「問候」。


上個月余灝明重回當日燒傷舊地,見到四圍 嘅環境,到而家個心依然好唔舒服。

撰文:郭台明

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()