金色乾濕褸$21,500
印花 T-shirt$2,800
Both from Burberry Prorsum

Cover Story

我好幸福 樂基兒

2012年11月22日 ~~ 第1185期 香港《壹周刊》

並非心存歹毒要在傷口上灑鹽,更非秋後算賬逐句捉字蝨。
只是,半年前和樂基兒的照面訪問,情景深刻在目,內容言猶在耳,講到生仔,當事人瞇着笑彎了的雙眼說俾自己再玩多兩年,之後,從此疊埋心水乖乖造人,是以即將約埋媽咪細妹坐郵輪享受加勒比海的陽光與海風去……
一切恍如昨天。
怎麼才不過半年時光,他的名字已不再是她的姓氏,在往後的娛樂版圖人物關係表上,黎太身份已成為過去,從此,一世被加多個「前」字。
還仍然相信愛情嗎?
「信!我依然相信愛情,更加相信愛情其實有好多種, even屋企人, even朋友……雖然依家無愛情,但我覺得自己好幸福,因為這件事而令身邊多了很多不同的愛。」說時,不再帶淚,但也不復昔時嘻嘻哈哈開朗的笑聲了。
也許,正如 Gaile自己所說,分手不一定是因為有第三者,有醜聞或有人做錯事,有時 relationship只是 doesn't work out!
一個頻頻回頭思戀前塵的人,終歸走不了遠路;就讓時間這顆特效藥慢慢發揮效用,根治感情線上摔到的那一記痛。

現時心情怎樣?


我諗今年都係俾多啲時間自己去旅行,別讓自己想得太多,別令自己覺得有太大壓力,純粹周圍去玩去見識。我已經開始學識點樣由不開心的狀態下嘗試令自己開心啲。以前我會覺得要令自己開心,先要明白自己,但原來不,你其實要 understand這個世界,當你愈知得多就愈明白自己跟這個世界相比,根本好細。

去過哪些地方旅行?


嘩!有好多!返過三藩市探屋企人,去倫敦吃了很多美食,到紐約行博物館加瘋狂 shopping,然後 LA、菲律賓、印尼、馬來西亞、峇里、南非、澳洲、同媽咪去杜拜……一直 plan到出年。不過聖誕一定會返三藩市同屋企人過,留一段長時間玩滑雪,由我屋企揸車去滑雪場,好快,無須兩個鐘就到,我好多朋友都會買定張 season pass,方便每個週末去滑,有伴,我諗今次應該會操得幾叻。

旅行是其中一種氹自己開心的方法?


粉紅色吊帶連身裙及皮帶售價待定 Burberry Prorsum

Travel是一件令自己好開心的事,不一定要去名店,不一定要食到最豪,純粹去見識世界,見得多就會發現世界有很多不同的人,在他們身上可以學到很多人生道理。雖然以前做 model已經成日飛,但無依家咁 free,可以每個地方都停留好耐。像我早前走去峇里住了個幾月,瘋狂的愛上 surfing,日日都出海 surfing,這種生活令我好開心。我鍾意海,鍾意沙灘,鍾意浸在水裡, even只係游一游,浸一浸,在沙灘上碌一碌,曬一曬,已經覺得好輕鬆減壓;尤其一攞起塊板去衝浪,人就會變得很專注,個心會覺得好 peaceful,好似去了另一個世界,當中只得我自己一個。所以我好鍾意峇里,約腳去 surfing好容易,我成班朋友都鍾意玩 surfing,會話俾我知幾時離開峇里去邊度 surfing,問我 join唔 join,我記得初初去峇里的時候,得百幾個會 surfing的朋友在 Instagram,唔使兩星期就變成有二百幾個,到現在還有 keep contact。 

那次為何會當眾落淚?


灰色短袖 T-shirt售價待定
金屬色珠片吊帶裙售價待定
淺棕色船底鞋售價待定
All from Burberry Prorsum

最大原因,是當初開始爆出新聞時,得自己知道事實,但人不在香港,我亦無打算主動打俾記者去解釋去澄清自己不是一個追求物質的女仔……可能有太多 emotion擺响心入面,谷住谷住,有少少委屈,覺得好大壓力,無機會發洩,才會在 event上講講吓忍唔住激動的喊咗出嚟。其實當時喊同笑我都控制唔到,事後諗番根本唔須要喊,屋企人同朋友明白自己是一個怎樣的人就夠。不過講完心裡面一直想講的說話,交代了,真的 release了很多,好似鯨魚噴咗啲水出嚟咁,成個人鬆晒。 

可否用一個字來形容目前狀況?


Simple!我覺得所有事情本來就應該係 simple。由 model身份轉變成今天的我,只不過是在不同階段體驗不同經歷, even在未識 Leon之前,或認識之後,直到現在,我本身都無變過。其實每個人都有自己問題,分別只係大同細,唔開心同壓力都係自己俾自已;啲人成日話個杯一半滿還是一半 empty,視乎用正面定負面態度去睇,我覺得除此之外,最緊要係身邊聲音俾到好大支持和力量去 support自己去做覺得啱的事。當然現在情緒依然會有比較難 handle的時候,通常會一個人靜靜地畫畫,當我好 focus喺幅畫裡面,就會乜嘢煩惱都唔記得晒。

工作會有大改動嗎?


啡紅色孖襟皮外套$24,500
印花 T-shirt$2,400
杏色半截裙$7,900
All from Burberry Prorsum

不會,一切不變, model工作仍會繼續,公司早前才為我傾好一些剛續約的廣告,待我放完聖誕假回來就要埋位開工。其實感情能唔能夠 work out,唔應該因此而影響到工作,大家都是成年人,我相信大家都有能力以成熟的方法去處理這段工作關係。唯一不同的是,我已經唔再住喺香港,所以往後的工作方式,是有 job才會回來,寄居朋友住處。 

思香美食


由主場變作客,有工作才會回來作短暫停留的 Gaile說,叫她最日思夜想難以忘懷香江的,是茶餐廳美食,雲吞麵和粥,無怪乎一落機,就被傳媒影到帶埋芝娃娃愛犬飛車到跑馬地享受叫滿一枱的美食。

不過,咪住,不是有報導說,狗狗早已辦妥移民美國的手續,由住在三藩市的母親照顧嗎?

「 No!狗狗暫時仍然住在香港,但唔係跟我,因為我仲有好多工作需要出 trip,好在我們以前的工人好錫佢哋,照顧得好好,所以好放心,待我遲些有穩定住處,狗狗至跟番我。」

總之能夠人狗兩團圓,就好。


條紋西裝外套$13,000
印花 T-shirt$2,800
Both from Burberry Prorsum







撰文:趙朗楨
形象:區永欣
攝影: Matt Hui
化妝: Jacqueline Ma@CK Beauty
髮型: Hin Wan@IL Colpo

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()