貓貓,抱抱!(設計對白)
一哥曾偉雄講起自己養嘅貓都有柔情一面,但係對虐貓狂徒就絕不手軟。(鄒潔珊攝)

八卦陣

極速破虐貓案 禿鷹也養貓

2012年11月22日 ~~ 第1185期 香港《壹周刊》

觀塘順天邨發生虐貓案,有流浪貓被活生生踢死,全城震怒;警方今次竟然响不足兩日火速拉人,贏到唔少掌聲。點解今次警方效率咁快?原來警務處處長曾偉雄都係愛貓之人,呢單嘢,佢零舍緊張。


上週五,順天邨流浪貓阿 Miu被虐後吐血,在屋邨走廊徘徊,相片上載互聯網,全城震怒。(網上圖片)

一哥屋企本來有兩隻貓,係龍鳳胎嘅「阿富汗貓」,不過「妹妹」舊年過咗身,享年十歲,即係相當於人類七十歲,好老喇!至於「哥哥」,而家身體尚算健康,無病無痛,日常生活由囡囡負責打理。
一哥無時間幫「哥哥」梳毛,但一有時間就會同佢玩,錫到佢燶︰「佢好嗲人㗎,成日都好主動跳上我哋大髀。有一次去旅行將佢交俾寵物酒店照顧,接佢返屋企嗰陣佢仲係好唔開心,我哋要餵佢食新鮮嘅魚先氹得番佢咋!」一哥同記者講貓經,原來,佢都有柔情嘅一面!(馮普賢) 




「阿富汗貓」其實係乜嘢貓?愛護動物協會同獸醫黎昌生都話未聽過呢個品種,記者再問一哥,新聞秘書就話一哥當日的確係講自己養「阿富汗貓」。查實,一哥係咪將呢種原產地阿富汗的波斯貓,講錯成為「阿富汗貓」呢? 

中策組李蓮英乜都管晒


中央政策組究竟做啲乜?首席顧問邵善波星期一就同大家講明中策組係政治工具,佢更加講到明,以後政府請人、甚至法定機構同諮詢組織委任乜嘢公職,都要向中策組嘅全職顧問高靜芝彙報、審批,換言之,以後政府用乜嘢人、點用人,都要由高靜芝扑槌。立法會議員李卓人一聽到呢個安排,即時火滾,莫非高靜芝就係大太監李蓮英,乜都可以管?
高靜芝十月三日加入中策組做全職顧問,而家個個月𢭃十六萬,今年六十二歲的她,曾經做過香港電話公司同地鐵嘅人事部經理,又做過機管局人力資源總監。佢成日都好自豪咁同人講,自己當年係首位華人女性升到電話公司最高管理層職位,查實,咪又即係人事顧問。
梁粉中人爆料,高靜芝最叻係打「夫人牌」,早年同董太、曾太混熟,而家同梁太都相當老友。據講,向來人脈唔多嘅梁振英之所以安插佢入中策組,正正係睇中佢係人力資源嘅老行尊,可以幫佢鋪橋搭路拉關係噃。(馮普賢、周展鴻)


我係慈禧,你就係李蓮英。(設計對白)
高靜芝(持咪者)由梁粉變身成大內總管,早前 CY要請副局長,佢都係遴選委員會成員。


TVB而家播緊《大太監》,黎耀祥就係做李蓮英,高靜芝大可以參考吓佢嘅演繹方法。

「官二代」香港師奶


最新公布嘅中共最高領導層、中央政治局常委之一張高麗,佢嘅獨女張曉燕嫁咗俾信義玻璃主席李賢義嘅大仔李聖潑。張曉燕喺香港定居,入咗李家門十二年,生咗兩女一仔,同四叔李兆基新抱徐子淇一樣。
之不過,徐子淇鍾意出入名流宴會,但張曉燕就低調好多,出街主要都係接仔放學、去超市掃貨,唔好以為佢有幾個工人跟出跟入,佢好多時都會親力親為。記者早排就撞到李太接完讀 K2嘅細仔放學,去咗上水街市買餸。當時阿仔企响玩具檔前扭計想買玩具,不過李太就企硬,由得阿仔磨咗十幾分鐘,無幫襯就走人。
李太打扮樸素,師奶味十分濃厚,一啲都唔似官二代。星期日工人放假時,佢會親自出馬去超市掃貨,仲會拖住架買餸車慳啲力水。李太知慳識儉,記者撞過佢幾次,每次見佢都係孭住個 Gucci「奶粉袋」,即使佢喺 fb大晒老公送嘅 miu miu袋,都好少見佢用!(時事組)


超市巧平,快啲去掃貨!(設計對白)
星期日工人放假,張曉燕單拖去超市入貨,孭住個 Gucci袋,拉住架買餸車,著住對過季鞋,十足十屋邨師奶。(李英林攝)


阿仔扭計要買玩具,張曉燕耐性十足,阿仔扭足十分鐘,都唔能夠得逞。(李英林攝)


六十六歲、現任天津市委書記嘅張高麗,進身中共中央新領導層。(美聯社圖片)

出晒名  DR月慳十幾萬


DR美容事故過咗成個月,集團創辦人周向榮似乎絲毫不受事件影響,繼續日日著到古靈精怪咁跑步。之不過,近日 DR同亞太幹細胞喺旺角中心外牆、對住彌敦道租咗好幾年嘅大型廣告,就已經無聲無息拆咗落嚟。
招租嘅廣告公司話,嗰個廣告位月租十四萬八千,每月續租或者一次過租幾個月都得,廣告公司唔肯講邊個會接手租用。但查實,而家 DR已經咁「出名」,呢筆廣告費應該可以慳番啦!(陳凱敏)


18/11
上週末, DR的大型廣告已被除下,至今仍未裝上新廣告板。(羅國輝攝)


6/10
DR集團和亞太幹細胞租用旺角中心外牆大型廣告位,起碼已經有一年,月租十四萬八千元。


咁你都認到我?(設計對白)
毒針事件至今逾一個月,無辜死者剛設靈,但周向榮仍如常「重裝」出動跑步。(翁少陽攝)

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()