Gadget迅報

翻譯手機快到港  LG Optimus L9

2012年11月21日 ~~ 第287期 Face

自從手機玩家同哈韓飯多 咗韓版手機可選後,唔少人都話港版行貨出新款唔夠快!好在 LG有心省靚招牌,新機 Optimus L9連韓國都未開始賣,香港用家已早一步有得玩。最大賣點係佢加入 Q-Translator功能,只要用手機鏡頭對住想翻譯 嘅詞語或字句,佢就識上網用 Google Translate幫你翻譯,中、英、法、韓等都對應。試玩反應快,網絡影響唔算大;反而係 detect字句有時唔準,最好翻多兩次對照吓!

至於拎 L9上手時,手感唔錯,外形同韓國大賣 LTE II差唔多樣,雖然只得 3G同 1GB RAM,但都用上 4.7吋 嘅 IPS屏幕,不論色準同細緻度都係同級機中最好。值得一提係佢用上 Sio+技術 嘅 2,150mAh電池,以 3G機 嚟講非常襟用,叉滿夠玩 1日。如果影相有 1,300萬像素就更抵玩,家陣得 800萬像素,未夠驚喜。


機身只厚 9.1mm,機背配埋 LG近期大玩 嘅暗紋,手感唔錯,亦有防滑功能。


Q-Translator只需用鏡頭對住你要翻譯 嘅詞語或字句就得,不過要譯多幾次先準,筆者試譯「少女時代」竟會譯錯做「少男時代」!

試相




之前影過 Optimus G個 1,300萬像素鏡頭,今次 L9表現都唔錯,顏色亦夠準確,而且更有聲控快門,講聲「 kimchi」就識影相。 

Spec.


作業系統: Android 4.0
處理器: 1GHz雙核心、 1GB RAM
制式: 3.5G、 GSM四頻
屏幕: 4.7" 1,280× 720 IPS
鏡頭: 800萬像素
記憶:內置 4GB、 microSD
體積: 131.9× 68.2× 9.1mm
重量: 125g
售價:$2,998
查詢: LG( 3543 7777) 

撰文:張穎麟、鍾世傑、司徒港燊
攝影:彭自維

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()