ETIPS

合併管理

2012年11月22日 ~~ 第1185期 香港《壹周刊》

Microsoft準備谷 Skype,宣布明年三月就摺埋 MSN。
雖然 MSN已開始少人用,但名單上的朋友未必個個可以在 WhatsApp
搵番。其實 Microsoft已為用家做好過戶 Skype準備,可以用 Skype管理 MSN朋友,甚至匯入埋 Facebook Messenger,裝一個電腦軟件,一次過管理三個賬戶,傾得更爽。




1.先到 Skype( blogs.skype.com/garage/
2012/10/skype_60_for_mac_and_windows_d.html)下載及安裝 6.0最新版本,適用於 Windows及 Mac OS。 




2.開啟及登入 Skype,會見到聯絡人欄顯示了 Skype的朋友名單。 




3.要添加 MSN聯絡人,可點選「聯絡人」→「聯絡人群組」→「 Messenger」,這時系統就會要求你輸入 MSN賬戶及密碼,完成後,聯絡人欄就會加入埋 MSN的朋友名單。 




4.如果想加埋 Facebook,可重複步驟 3,今次在「聯絡人群組」點選「 Facebook」,填入賬戶及密碼,再授權 Skype讀取 Facebook賬戶資料,完成後,聯絡人欄亦會顯示埋 Facebook朋友。 




5.一次過管理三個賬戶,聯絡人名單即時暴增,想睇得清晰,可在「聯絡人」→「隱藏這些聯絡人」,點選「離線」,就會篩走 offline狀態的朋友。亦可在「聯絡人」→「聯絡人群組」,逐個賬戶點選。 

text:周群雄
graphic:祝健中

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()