設計主題是 modern classic,白色的皮梳化配上灰地氈,簡約之餘又富時尚感。單位裝修了三個月,裝修費一百萬。

私家居

當興趣變成生活

2012年11月22日 ~~ 第1185期 香港《壹周刊》

每個人都有自己的愛好,如果能將嗜好、興趣融入家居設計中,仲有邊個鍾意躝街唔黐家。屋主陳小姐喜愛跳舞,希望隨時都可以在家中練習,設計師便將她位於西半山、一千八百呎的單位設計成舞蹈室,保留原有的木地板、再配上多面大鏡子,頓成私人排舞室。

鏡屋


從事電子行業的陳小姐喜歡跳舞,不介意家中有多點鏡子,於是設計師 Eric便想到將陳小姐這個跳舞的興趣融入室內設計中,「間屋最 啱跳舞 嘅地方係飯廳對出 嘅位置,所以我 喺玄關位造 咗個大鏡。」除此之外,為了騰出更多跳舞空間,飯 枱亦作出特別設計,四人的餐 枱可縮小成二人餐 枱。


樓齡三年的懿峰位於西半山,靜中帶旺。


木條子飾面的大型儲物櫃騰出空間作擺放陳列品之用,櫃子上下及每一層都安裝燈槽,營造燈光效果。


玄關位置兩邊裝了落地大鏡,跳舞 啱晒。


飯廳的 jellyfish吊燈是 Eric設計, Pedrali長餐 枱購自 Tint International Limited,跳舞時可縮細成 console table。

不過屋內清一色用清鏡,感覺奇怪,所以 Eric亦玩花款,例如餐 枱後是條子鏡、書櫃用上灰玻璃櫃面、梳化後的牆、主人房床頭特色牆及廁所趟門則是夾絲玻璃加鋁鋼的設計,「夾絲玻璃加鋁鋼都有反光面,但唔似灰鏡、清鏡 嗰 啲完全照到 嘢,反映出 嚟 嘅影像都好似照緊鏡,清鏡又太過單調,所以就用呢 啲物料造番個特色牆身。」至於地板則保留原裝的木地板,「始終跳舞用番木地板會好 啲。」


廚房以灰、白色為主,雲石 枱面加卡撒灰牆身容易打理。


書房比較狹小,所以書櫃一邊是層架、一邊是全高設計,平衡空間感。


骰子擺設每個二百五十元。



時尚感


屋主是位時代女性,所以 Eric利用各種不同的物料作設計,令單位充滿時尚氣息。他利用卡撒灰雲石作為物料,為電視牆框加添幾分貴氣,鑲嵌的 LED燈在電視框邊滲透出微微的餘光,增加整體層次感;主人房顏色深淺不同的玻璃及鏡,都能塑造出時尚冷酷的感覺;利用黑、金的木飾面粉飾全高衣櫃,除了有足夠的儲物空間,亦呈現出摩登的感覺;至於客房則以 beige color為主,白色的木飾面房門及衣櫃,配以條子鋁鋼作為點綴,時尚感十足。


整間主人房主要以夾絲玻璃營造層次感,三萬五千元的大床及床頭櫃均是訂造。


鋼鋁製床頭燈配合房內主題設計。

善用空間


原來的單位是四房設計,不過屋主一個人住,所以 Eric便將其中兩間房拆牆打通,變成現在的書房及衣帽間,「屋主都幾多書,一邊造 咗個全高 嘅書櫃可以 for佢擺多 啲書,另一邊就係特色玻璃飾面儲物櫃,減低書房 嘅壓迫感。」 Eric亦運用小技巧,將 L形木書 枱凌空架於窗台位置。另外,原本的衣帽間在主人房外, Eric將房門移前,這樣就變成一間有衣帽間的主人套房。
拆牆移門都是小兒科,最大的難度則在主人房, Eric說:「主人房電視機後、同埋床頭後都係窗,真係近到對面做緊乜都見到,另一邊就係廁所門,所以大床 嘅擺位就有點兒困難。最後我 哋揀 咗景觀冇咁靚一邊、即係床頭一邊做 咗 partition,平時閂埋就可以當一堵牆。」而電視機則造了一個矮身的屏風,主要用來擋着對面樓的天台位,「咁就可以望到遠景之餘,又可以避開個咁近 嘅天台位,呢度望落去中環個景觀都好舒服 㗎。」


主人房廁所保留原有發展商設計,但仍配合一屋的主題。


客房設計簡單,以捫布作床頭板,床單購自 Sogo。


衣帽間除了衣櫃,還特別造了一張可放置飾物的梳妝 枱。



撰文:王健美
攝影:葉志明 
插圖:劉志誠

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()